“Onvriendelijke man”
Beoordeling van Onder den Toren

Onder den Toren
Geclassificeerd als nr. 9 van 16 Restaurants in Wuustwezel
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier zonet uitgemaakt voor t r u t omdat ik zei meneer het zijn kippenstokjes ipv wings. Als je zo tegen je klanten doet word het moeilijk. Hopelijk doe je dat niet tegen iedereen. Frituren zijn er namelijk genoeg!

28 mei 2018 beoordeeld

Het eten is er altijd heel lekker klaar gemaakt door chef Kurt , en men krijgt ook grote portie's, heel vriendelijke personeel onder leiding van Nicole,Frituur vooraan bij Rudy is ook prima, het is het bijna mijn tweede thuis bij onder den Toren.

27 mei 2018 beoordeeld

Top eetgelegenheid ! Vriendelijke bediening is altijd een beetje thuiskomen ! super team
Pima prijs kwaliteit!

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zondag een Lekker wafeltje gegeten onder den Toren met aardbeien en slagroom weer top merci top team

12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig restaurant ...was vroeger een cafe en is omgebouwd naar frituur met achteraan een restaurant met een aparte keuken word volgens mij bijna uitsluitend bezocht door locals ....zijn zeer vriendelijk ontvangen door eigenaars hebben eerst aperitief genomen de steak 20 euro van de kaart en sugestie entrecote 26 euro kregen we 10 minuten na ons aperitief ..redelijk snel .Steak en entrecote waren echt groot en lekker .met verse knapperige groentjes en frietjes .achteraf nog 2 koffie en amareto
Samen gegeten en gedronken voor 80 euro

Reizigers die Onder den Toren bekeken, bekeken ook

Wuustwezel, Antwerpen
Wuustwezel, Antwerpen

In Onder den Toren geweest? Deel je ervaringen!