“Goede vergaderlokatie met ontdpanningsmogelijkheden”
Beoordeling van De Tuinderij

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
De Tuinderij
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 dingen om te doen in De Lier
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mijn werk twee dagen doorgebracht in De Tuinderij. Men had het goed georganiseerd. Vergaderen in een ontspannen sfeer en terug in de tijd. Bij de Tuinderij lijkt de tijd wel stil gestaan. Een museumpje uit grootmoeders tijd. Het eten en drinken is goed. Voor het avondeten kun je als groep kiezen uit 10 verschillende menu’s. Alles moet wel vooraf gereserveerd worden. Het vlees van de uitgebreide BBQ was heerlijk. Tussen het vergaderen door hebben wij diverse hilarische aktiviteiten gedaan zoals “je kunt de pot op” en een race met scootmobielen. Als je leuk en ontspannen wil vergaderen en daarnaast ook nog lekker wil eten dan moet je zeker naar De Tuinderij in De Lier gaan.

20 oktober 2017 beoordeeld

Gezellig heel erg vriendelijk personeel.men stond bij de entree ons op te wachten,en begeleiden ons naar de zaal.

16 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk geweest! Personeel heel vriendelijk. Mooie locatie, leuk pand met allerlei andere opties. Ik kom zeker nog eens terug om de andere spelen ook uit te proberen

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend leuke locatie voor het feestje van mijn zwager. Vol weemoed tussen Perzische tafelkleden, oude radio's en de solexen. De activiteiten zijn origineel (toiletpottenrace, plankgas door de kas) en zijn voor groepen heel leuk. Als de zon doorkomt is het wel een beetje warm binnen...

Bekijk meer beoordelingen
25 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kan je terecht voor feestjes en activiteiten
Solex tour gedaan met bbq, wat goed was geregeld. Ook een verjaardag hier gehad en dat was ook uitstekend.

Reizigers die De Tuinderij bekeken, bekeken ook

Maasland, Zuid-Holland

Hoek van Holland, Zuid-Holland

In De Tuinderij geweest? Deel je ervaringen!