19 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Hotels.comUS$ 356
Tabacon Grand SpaUS$ 356
TravelocityUS$ 356
Beoordeeld op 24 juli 2019 via mobiele applicatie

Je wordt compleet in de watten gelegd. De kamers zijn ruim van opzet en de bedden top. De service is excellent. En de thermale baden een leuke ervaring zeker in het regenseizoen. In de omgeving is genoeg te doen zoals een wandeling over de hanging bridges en een sloth tour of natuurlijk een wandeling bij de vulkaan. Het eten in jet restaurant is zwaar overpriced. €40 voor een kleine tournedos met nauwelijks garnituur en dure lunches. Dit terwijl de kwaliteit zwaar te wensen over liet. Ook de sashimi was bijna €20 en meer een chevice en compleet smaakloos. Wij hadden de Orchid room, deze heeft geen buiten ruimte. Een beetje onhandig als je kind bij je op de kamer slaapt. Maar gelukkig was de bar dichtbij. En de barman kon echt de beste (non) alcoholische cocktails maken.

Datum van verblijf: juli 2019
Community M, Gerente van Tabacon Thermal Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2019

Dear valued guest,

Thank you for taking the time to share your experience at Tabacon. We are glad to read you had a great time and that you enjoyed all our facilities and services. We appreciate your review and hope you have the opportunity of hosting you again.

Pura Vida,
Marcel Stittner
General Manager

Beoordeeld op 3 mei 2017 via mobiele applicatie

Helemaal goud! Behulpzaam personeel en super ontbijt. Volle schalen zalm welke ook keurig werd aangevuld toen ze leeg dreigde te raken.

We kregen een upgrade van de kamer. Zo'n hotelkamer hadden we nog niet meegemaakt! Echt helemaal top!

Ook de bijbehorende hot springs zijn geweldig.

Helemaal top om op te laden (na een tour uit de jungle bijvoorbeeld)

Datum van verblijf: april 2017
TabaconGuestService, Gerente van Tabacon Thermal Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2017

Hello Michiel P,

Thank you for visiting Tabacon and sharing your experience with us. We are glad to read you enjoyed your visit, especially visiting our hot springs after a long day of adventure. It's wonderful to read you had a great experience and we hope to host you again in the future.

Pura Vida,
Marcel Stittner
General Manager

Beoordeeld op 4 april 2017

In maart drie dagen en nachten doorgebracht in dit resorthotel met even verderop de Tabacon Hot Springs. We werden hartelijk welkom geheten met een verfrissend doekje en een lekker welkomstdrankje. Efficiënte checkin. Alle vragen en wensen die we hadden werden onmiddellijk beantwoord. Er werd ons zelfs een dagelijks krantje aangeboden met daarin de belangrijkste nieuwsfeiten in het Nederlands. We boekten de honeymoonsuite. Een heel grote kamer, met een enorm bed met lekkere kussens en lakens, goede verlichting. In diezelfde kamer hadden we de beschikking over een grote loungebank met tv, een eetkamerset en een bureau. Goede airco, goedwerkende wifi, goed gevulde minibar, koffie- en theefaciliteiten. Aparte kledingkamer. Grote badkamer met 2 wastafels, heel veel lekkere badhanddoeken en een enorme jacuzzi met daarboven een regendouche. Badjassen. Alles brandschoon. Onze kamer had een magnifiek uitzicht op de prachtige tuin en op de vulkaan. Klein minpuntje (voor ons dan): geen balkon of terras, wel grote schuifdeuren die open konden.
Het terrein is met prachtige bloemen en bomen en uitstekend onderhouden. Het hotel beschikt over een groot zwembad waar het lekker rustig is. De meeste gasten gaan naar de hot springs.
Deze Hot Springs liggen op ongeveer 7 minuutjes lopen (overigens is een frequent rijdende shuttle aanwezig) van het hotel en zijn ook toegankelijk zijn voor niet-hotelgasten (dagjesmensen). De Hot Springs is een groot complex, prachtig aangelegd met een grote verscheidenheid aan Hot Springs. Als je het voor het eerst ziet geloof je bijna je ogen niet. Ook hier weer prachtig onderhouden. Er is ook een groot zwembad. Gratis handdoeken en kluisjes. Wij hebben een hele dag doorgebracht in Shangrila, een aparte tuin met hot springs, ligbedden, handdoeken en een bar, alleen toegankelijk voor hotelgasten boven de 18 jaar. Heel rustig en ontspannen.
Het hotel beschikt over een goed restaurant Los Tucanes: heerlijk eten, grote porties, dure wijn. Heel prettige en attente bediening.
In dit restaurant is 's morgens ook het ontbijt. Een groot buffetgedeelte met een ruime keus. Daarnaast een aparte smoothiebar, een aparte afdeling voor het laten bakken van allerlei eiergerechten en een aparte afdeling, zeer in trek bij de kinderen, waar je poffertjes en wafels kon laten bakken.
De Hot Springs heeft ook een restaurant. Daar is alles in buffetvorm en ook toegankelijk voor bezoekers aan de Hot Springs. Ruime keuze, goede kwaliteit (maar wij zijn niet zo van de buffetten). Ook in dit restaurant is de wijn behoorlijk aan de prijs.
Nationaal Park Arenal en het levendige plaatsje La Fortuna liggen allebei op zo'n 20 minuten rijden van het hotel.
Op onze laatste dag werden we door het hotel verrast met een fles prosecco en aardbeien met heerlijke chocolade als felicitatie voor ons huwelijksjubileum.
Kortom: WOW.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 8 juli 2016 via mobiele applicatie

Wij waren hier 2 dagen op rondtrip door Costa Rica. Een echte aanrader voor wie van luxe houdt: ruime en verzorgde kamers, een fles prosecco als surprise voor onze honeymoon, vriendelijk personeel, lekker eten en de hot springs zijn zeker een bezoek waard! Gewoon relaxen hier!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 19 december 2015 via mobiele applicatie

Goed hotel! Vriendelijk personeel. Goed Engels sprekend. En altijd bereid om wat voor je te doen.
Kamers netjes en schoon maar lijken wat verouderd. Douchekop is niet handig, en bukken voor lange personen. Dit kan een stuk beter! Ontbijt is goed, avondeten in buffetvorm prima maar erg duur! Je kunt beter in de buurt een restaurantje zoeken. Deze zijn erg goed en makkelijk te vinden. De spa is overigens geweldig!!

Datum van verblijf: december 2015