25 personen bekijken dit hotel
Booking.comUS$ 689
TravelocityUS$ 689
HurbUS$ 707
Beoordeeld op 4 april 2017

In maart drie dagen en nachten doorgebracht in dit resorthotel met even verderop de Tabacon Hot Springs. We werden hartelijk welkom geheten met een verfrissend doekje en een lekker welkomstdrankje. Efficiënte checkin. Alle vragen en wensen die we hadden werden onmiddellijk beantwoord. Er werd ons zelfs een dagelijks krantje aangeboden met daarin de belangrijkste nieuwsfeiten in het Nederlands. We boekten de honeymoonsuite. Een heel grote kamer, met een enorm bed met lekkere kussens en lakens, goede verlichting. In diezelfde kamer hadden we de beschikking over een grote loungebank met tv, een eetkamerset en een bureau. Goede airco, goedwerkende wifi, goed gevulde minibar, koffie- en theefaciliteiten. Aparte kledingkamer. Grote badkamer met 2 wastafels, heel veel lekkere badhanddoeken en een enorme jacuzzi met daarboven een regendouche. Badjassen. Alles brandschoon. Onze kamer had een magnifiek uitzicht op de prachtige tuin en op de vulkaan. Klein minpuntje (voor ons dan): geen balkon of terras, wel grote schuifdeuren die open konden.
Het terrein is met prachtige bloemen en bomen en uitstekend onderhouden. Het hotel beschikt over een groot zwembad waar het lekker rustig is. De meeste gasten gaan naar de hot springs.
Deze Hot Springs liggen op ongeveer 7 minuutjes lopen (overigens is een frequent rijdende shuttle aanwezig) van het hotel en zijn ook toegankelijk zijn voor niet-hotelgasten (dagjesmensen). De Hot Springs is een groot complex, prachtig aangelegd met een grote verscheidenheid aan Hot Springs. Als je het voor het eerst ziet geloof je bijna je ogen niet. Ook hier weer prachtig onderhouden. Er is ook een groot zwembad. Gratis handdoeken en kluisjes. Wij hebben een hele dag doorgebracht in Shangrila, een aparte tuin met hot springs, ligbedden, handdoeken en een bar, alleen toegankelijk voor hotelgasten boven de 18 jaar. Heel rustig en ontspannen.
Het hotel beschikt over een goed restaurant Los Tucanes: heerlijk eten, grote porties, dure wijn. Heel prettige en attente bediening.
In dit restaurant is 's morgens ook het ontbijt. Een groot buffetgedeelte met een ruime keus. Daarnaast een aparte smoothiebar, een aparte afdeling voor het laten bakken van allerlei eiergerechten en een aparte afdeling, zeer in trek bij de kinderen, waar je poffertjes en wafels kon laten bakken.
De Hot Springs heeft ook een restaurant. Daar is alles in buffetvorm en ook toegankelijk voor bezoekers aan de Hot Springs. Ruime keuze, goede kwaliteit (maar wij zijn niet zo van de buffetten). Ook in dit restaurant is de wijn behoorlijk aan de prijs.
Nationaal Park Arenal en het levendige plaatsje La Fortuna liggen allebei op zo'n 20 minuten rijden van het hotel.
Op onze laatste dag werden we door het hotel verrast met een fles prosecco en aardbeien met heerlijke chocolade als felicitatie voor ons huwelijksjubileum.
Kortom: WOW.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 8 juli 2016 via mobiele applicatie

Wij waren hier 2 dagen op rondtrip door Costa Rica. Een echte aanrader voor wie van luxe houdt: ruime en verzorgde kamers, een fles prosecco als surprise voor onze honeymoon, vriendelijk personeel, lekker eten en de hot springs zijn zeker een bezoek waard! Gewoon relaxen hier!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 19 december 2015 via mobiele applicatie

Goed hotel! Vriendelijk personeel. Goed Engels sprekend. En altijd bereid om wat voor je te doen.
Kamers netjes en schoon maar lijken wat verouderd. Douchekop is niet handig, en bukken voor lange personen. Dit kan een stuk beter! Ontbijt is goed, avondeten in buffetvorm prima maar erg duur! Je kunt beter in de buurt een restaurantje zoeken. Deze zijn erg goed en makkelijk te vinden. De spa is overigens geweldig!!

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 13 december 2015 via mobiele applicatie

Heerlijk in de spa vertoeven, nog nooit zoiets meegemaakt.
Grandioos.

Je hoeft niet in het hotel te zitten om de spa te bezoeken.

De spa heeft in een van due hot tubs een bar waar je in het water kan
borrelen en kletsen met anderen.
Geniet en relax!

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 23 februari 2013

Opgelet dit hotel is een complete rip off! om u een idee te geven, 2 glazen wijn kosten in dit hotel 23 $ dit is er echt over voor een goedkope chileense wijn. Vraag dus steeds op voorhand de prijslijst als u niet voor heel onaangename verassingen wil komen te staan (flesje water 6$!!!!) Heel jammer want de hot springs zijn echt heel mooi.... :-(

Datum van verblijf: januari 2013