9 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
PricelineUS$ 265
Hotels.comUS$ 252
travelup.comUS$ 229
Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Foto's zijn mooier dan het resort in realiteit overkomt. Ondanks de zeer ruime en schone kamers komt de rest vh resort zeer druk en volgepakt over. De zwembaden zijn allemaal hotspring baden waardoor je voor verkoeling slechts de koude douche tot je beschikking hebt. Het restaurant serveert eten in een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Met kinderen zouden wij dit resort niet snel meer aandoen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Jennie A, Gerente van The Royal Corin Thermal Water Spa & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2017

Geachte heer Brouwer,

Hartelijk dank voor uw bericht in TripAdvisor.
Altijd leuk om iets van een landgenoot te horen.
Ik vind het jammer om te lezen dat naar uw mening de fotos van ons resort niet overeenkomen met de realiteit. De fotos zijn 5 maanden geleden genomen en dus heel recent. Bovendien zijn de fotos niet bewerkt met fotoshop.

Elk commentaar neem ik heel serieus maar er zijn bepaalde zaken die ik helaas niet kan veranderen.
In de maanden juli en augustus is het hoogseizoen in Costa Rica.
Door het feit dat ons hotel, wat betreft prijs kwaliteit verhouding en service, gepositioneerd als een van de beste 5 sterren Resorts in de omgeving is de bezettingsgraad inderdaad erg hoog.

Over het algemeen is ons Resort overdag vrijwel leeg omdat alle mensen activiteiten ondernemen buiten het hotel. En mensen die van rust houden kunnen dan in alle stilte van de hot springs genieten.
Tijdens de uren van het ontbijt en diner is het hotel inderdaad vrij vol.
Zoals u schrijft, ons restaurant serveert diner in een uitstekende prijs kwaliteit verhouding en dat veroorzaakt inderdaad dat veel mensen in ons hotel blijven eten.

Ik vind het heel jammer dat wij niet aan uw verachtingen hebben kunnen voldoen.

Met vriendelijke groeten,

Jennie Aarts
Algemeen Manager

Beoordeeld op 12 januari 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel met een heerlijk zwembad waar je lekker aan de bar kan eten en drinken. De lokatie is top, genoeg activiteiten in de buurt. Het restaurant en de bar zijn prima in orde en het personeel is ontzettend vriendelijk. Kortom prima vertoeven.

Datum van verblijf: januari 2017
ServicioCliente R, Gerente van The Royal Corin Thermal Water Spa & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2017

Dear Alice,

Thank you very much for taking the time to share your positive experience.

Your comments motivate us to continue working to offer unique experiences to all our customers. We love to offer total relaxation to our visitors seeking rest and looking to help you disconnect from your daily lives.

We hope you visit us again, we will be happy to serve you.

Beoordeeld op 8 maart 2016

mooie scone ruime kammers pracht uitzicht vanaf een ruim balkon op de vulkaan een ruim restaurant mmaar het was mooi weer heerlijk buiten gegeten met de zelfdeserviceals binnen heel gezellig zo bij het zwembad kan niet beterheerlijke warme zwembade 3 stuks met terminaal water met een gezellige bar

Kamertip: ik heb verleden jaar op de 2 de verdipinggezeten dit jaar op de 4 veel mooir uitzcht
Datum van verblijf: januari 2016
Reistype: Reisde voor zaken
ServicioCliente R, Gerente van The Royal Corin Thermal Water Spa & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2016

Dear Adiaan,

Thank you very much for taking the time to share your experience at Royal Corin.

Our daily motivation is to offer relaxing and perfect stays to all our customers with a high quality service. We enjoyed what we do and even more when we know we have done our job well and that our customers have enjoyed their stay to the fullest.

We look forward to serve you again,

Beoordeeld op 8 september 2015

Een modern hotel in een prachtige omgeving, Mooie kamers met voldoende ruimte. Personeel deskundig, vriendelijk en actief. Het hotel kent fraaie zwembaden en zeer mooi aangelegde tuin. Fenomenale bar met dito uitzicht op de vulkaan. Conclusie: indrukwekkend.

Datum van verblijf: oktober 2014
ServicioCliente R, Gerente van The Royal Corin Thermal Water Spa & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2015

Dear Cizeta1,

Thank so much for choosing us and for posting your opinion about Royal Corin.

Certainly, the arenal volcano surprises us daily and we are happy to know you have been surprised by its beauty. It is an amazing natural resource and a must when visiting Costa Rica.

Thank you for choosing us again,

Beoordeeld op 29 augustus 2015

Heel mooi hotel met gastvrij personeel. Het ontvangst is leuk, je krijgt een cocktail en koffers worden naar de kamer gebracht. Het warme water dat uit de onderaardse rivier van de vulkaan komt is echt heerlijk. De kamers zijn ruim en compleet met goede bedden. Elke dag werden de kamers goed schoon gemaakt en ook de dagelijkse verrassingssnack is erg attent. Handdoeken zijn aanwezig voor bij de zwembaden. Echt een eyechatcher is het uitzicht vanuit de bar op de bovenstaande verdieping. De bar in het zwembad is gezellig en het personeel buitengewoon behulpzaam. Elke dag een ontbijtbuffet maar wilde je wat anders was dit ook mogelijk. Het diner is a la carte met voldoende keuze uit vlees, vis en andere gerechten. De toetjes zijn super!!

Kamertip: alle kamers hebben uitzicht op de vulkaan het de mooie tuin. Maakt dus niet zo uit.
Datum van verblijf: november 2014
ServicioCliente R, Gerente van The Royal Corin Thermal Water Spa & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2015

Dear Nettyvanas,

We love to hear you enjoyed your stay at Royal Corin.

We are located in a privileged area with lovely views and fascinating and perfect hot springs great for relaxation. We are glad that your stay has been so positive.

Thanks for choosing us, we hope you visit us again,