“Overweldigend aanbod voor tuinen”
Beoordeling van Intratuin Halsteren

Intratuin Halsteren
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 dingen om te doen in Halsteren
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag bezoek aan Intratuin. Een prachtige zaak voor alles dat met tuin te maken heeft. Een overweldigende aanbod planten voor binnen en buiten, tuinmeubelen, potten, buitenkeukens, alles voor zwembad en vijvers, als je dan een paar uurtjes hebt rondgewandeld, dan kan je een natje en droogje halen in de cafetaria, binnen of buitenterras. Kinderspeeltuin, dus een heerlijk dagje uit.

11 mei 2018 beoordeeld

Na een gezellig dagje shoppen wilde we een broodje eten in het restaurant. Mijn dochter heeft een lactose alergie dus dat is niet altijd even makkelijk. Maar wat een geweldige sevice, de dame achter de balie heeft een heerlijk broodje speciaal voor mijn dochter klaargemaakt!!! Ingrediënten heeft ze uitgezocht, geen moeite teveel!

21 april 2018 beoordeeld

Heerlijk genieten van kleur en geur. prachtige bloemen staan in bloei en veel planten die volop bloeien of mooi groen zijn. Altijd leuk om weer eens door te lopen en genieten van alles om je heen. Altijd gezellig druk en halverwege genieten van spijs en drank. Vele keuzes van lekker shakes, ijs, gebak, of een lekkere warme maaltijd. Daarna de tweede deel van de winkel doorlopen. Mocht je aan het eind nog ergens zin in hebben, heb je in de entree eens tandje waar je ook lekkere dingen kunt kopen.
Of je nou in de zomer of winter komt altijd wat te beleven.
Vergeet zeker niet een keer met de kerst er naar toe te gaan.

20 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Donderdag 19 april met 3 pers.voor een high tea geweest..viel heel erg tegen..weinig keus..en een onvriendelijke dame die ons hielp, had duidelijk haast..jammer..je betaald er genoeg voor..

Bekijk meer beoordelingen
13 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartstikke mooi. Hebben zich zelf weer overtroffen echt een bezoek waard. Neem ruim de tijd om Alle kerstdecoraties te bekijken.

Reizigers die Intratuin Halsteren bekeken, bekeken ook

Halsteren, Noord-Brabant
Bergen op Zoom, Noord-Brabant

Bergen op Zoom, Noord-Brabant

In Intratuin Halsteren geweest? Deel je ervaringen!