Tripadvisor
Hoeven
Beoordeeld op 30 mei 2019 via mobiele applicatie

Vandaag eerste dag van de Hoevense fietsvierdaagse, een prachtig evenement met meer dan duizend deelnemers. Bovendonk is de gastheer en het vertrekpunt; fungeert als slaapplaats, restaurant, vergaderzaal en feestplek.
Onder andere omstandigheden is het een multifunctionele plaats voor concerten, beurzen, congressen.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 15 december 2018 via mobiele applicatie

De locatie is een oud klooster met heel veel originele details. Fantastische ambiance maar door de oudheid van het gebouw in de gangen wel koud.
Hier een bedrijfsfeest gehad. Eerst lekker gegeten waarbij schalen met vlees, vis, kip en groenten werden geserveerd. Daarna een dansfeest gehad in een besloten zaal waarbij de bediening uitstekend werk verrichtte . Vervolgens een overnachting in een prima kamer met goede doch smalle bedden. De volgende ochtend een ontbijtbuffet welke prima verzorgd was.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Prachtige locatie waarbij je tijdens de inspannende trainingen even kan relaxen in de prachtige tuin. Ze serveren een uitgebreid ontbijt en lunch buffet. En ook het diner is meer dan voortreffelijk. De kamers zijn erg basic, maar meer heb je op dat moment ook niet nodig.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Denise R, Public Relations Manager van Bovendonk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2018

Beste Jan,

Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je een goede trainingsweek bij Bovendonk hebt beleefd. We hopen je in de toekomst nog vaker te mogen begroeten.

Beoordeeld op 9 augustus 2017

Magische omgeving! Ik ben hier geweest voor trainingen en het is met stipt de meest inspirerende omgeving waar ik ooit training heb gehad. Eten was fantastisch goed, personeel heel erg vriendelijk en er is oldoende parkeergelegenheid. Kamer is erg basic en simpel maar dat past bij een klooster!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 21 juni 2017

Aan de vooravond van onze Meet & Greet van de TR club hebben wij dit hotel voor een nacht geboekt. het is een oud klooster met keurige maar eenvoudige kamers. Er is ook een brasserij waar je heerlijk kunt eten. In het klooster wonen nog een aantal broeders er kunnen seminaars worden gegeven en ook trouwerijen. Wij hebben er prima overnacht.

Datum van verblijf: juni 2017