Beoordeeld op 9 augustus 2017

Magische omgeving! Ik ben hier geweest voor trainingen en het is met stipt de meest inspirerende omgeving waar ik ooit training heb gehad. Eten was fantastisch goed, personeel heel erg vriendelijk en er is oldoende parkeergelegenheid. Kamer is erg basic en simpel maar dat past bij een klooster!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 21 juni 2017

Aan de vooravond van onze Meet & Greet van de TR club hebben wij dit hotel voor een nacht geboekt. het is een oud klooster met keurige maar eenvoudige kamers. Er is ook een brasserij waar je heerlijk kunt eten. In het klooster wonen nog een aantal broeders er kunnen seminaars worden gegeven en ook trouwerijen. Wij hebben er prima overnacht.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 2 april 2017

Ontvangst was hartelijk, maar er liep niemand mee naar de kamer. Van de kamer moet je niet veel verwachten. De bedden (2x eenpersoons) zijn comfortabel, verder staat er een bureau met stoel, een fauteuil en een kleerkast. Je kunt elkaar op de kamer niet passeren. Wij hadden een kamer met toilet en douche op de kamer, want anders moet je naar de gang waar een gemeenschappelijk toilet en douche is. De ruimte met de sanitaire voorzieningen was groot en simpel, de douchecabine gedateerd. Aangezien wij hier verbleven i.v.m. een huwelijk kregen we korting en dan is de prijs goed. Het volle bedrag zou ik voor zo'n kamer nooit betalen.
Verblijf was incl. ontbijt, echter is dat schijnbaar iedere dag in een andere ruimte en aangezien er niemand aan de receptie was toen wij wilden ontbijten, zaten we in de verkeerde ruimte nl. bij de priesters i.p.v. bij de gasten waar een uitgebreider ontbijt te verkrijgen was.

Kamertip: Ga zeker voor kamer incl. toilet en douche en vraag kamer in gedeelte met lift.
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 14 maart 2017 via mobiele applicatie

Fijne plek om geïnspireerd bezig te zijn met collega's. Gastvrijheid is prima en de kamers keurig. Eten ook prima. Vooral de kleine appelflappen zijn niet te versmaden. Ook lekker even wandelen rond het klooster is heerlijk.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 25 september 2016 via mobiele applicatie

Voor trainingen heb ik deze locatie vajer bezocht en diverse overnachtingen gehad. De kamers zijn eenvoudig. Maar de ambiance is magisch en laat je even helemaal buiten de 'rest van de wereld' zijn zo voelt het voor mij. Het eten is echt prima en het ontbijt ook. Met heerlijk vers brood. Gebakken aardappeltjes hier ben ik verslaafd aan geworden. Alleen de koffie is echt niet lekker.

Datum van verblijf: september 2016
Bedank A.R. d