“Heerlijk genoten en niet voor de laatste keer”
Beoordeling van Silva Dunes

Silva Dunes
Geclassificeerd als nr. 2 van 16 Restaurants in Drunen
3 weken geleden beoordeeld

Afgelopen vrijdagavond met z'n vieren gezellig genoten van een rondje Silva Dunes. Zijn buiten gestart en hebben de avond binnen afgesloten. Heerlijke gerechten, mooi opgediend, juiste tempo en met vriendelijke bediening. Was voor ons de eerste keer en zeker niet de laatste. Silva Dunes is een aanwinst voor Drunen (en omgeving).

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een super avond gehad in een mooie ambiance en super lekker eten. We hadden get 6 gangen menu. Een mooie afwisseling van vis en vlees mooi gepresenteerd. Goede vriendelijke bediening. Een Top avond uit.

13 augustus 2021 beoordeeld

Heerlijk gegeten, gezellige avond gehad. Bediening was gastvrij en erg gezellig. Kortom voor herhaling vatbaar!

12 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder hoe ervaringen kunnen verschillen. Ook wij zijn bediend door de eigenaresse en de jongeman waarnaar in andere recente reviews werd verwezen, maar onze ervaring was prima gisteren. Leuke gesprekjes, aandacht voor drankjes en checks tijdens het eten, terwijl toch ook het terras redelijk bezet was. Wij hebben het verrassingsmenu gekozen en waren tevreden. Mijn partner vond de beide huiswijnen (wit en rood) heerlijk.
Voor ons dus een prima ervaring op een rustig terras.

10 augustus 2021 beoordeeld

Wij bezochten Silva Dunes nadat wij 2 weken daarvoor hadden gereserveerd voor een tafel van 4.. Vol verwachting waren wij om 18:45 u op het terras. Het zou een mooie avond worden. Na aankomst werd ons door een schuchtere jongeman -nauwelijks verstaanbaar-gevraagd of we gereserveerd hadden. Uiteraard. Onze andere gasten waren er inmiddels ook echter tot 19;45 u niemand van de bediening gezien. We zagen -wat later bleek- de ega van de kok rond vliegen echter geen aandacht voor ons. Om 20 uur heb ik de gastvrouw gevraagd naar iets te smeren met stokbrood wij hadden inmiddels honger......De gastvouw gaf aan dat dat na de amuse zou komen. De amuse waren mosseltjes. Prima. Drie tellen later komt de schuchtere jongeman vertellen dat er geen mosseltjes meer zijn voor de amuse. Toen wij vroegen wat de amuse dan zou zijn zei hij schouderophalen misschien filet americain... Vervolgens komt de (gast)vrouw met minuscule stukjes kreeft. Ik vroeg naar de mosseltjes maar kreeg afgebeten terug dat kreeft ook lekker was. Toen hadden wij eigenlijk op moeten stappen. De voorgerchten waren prima en heerlijk. Goed we wilden vis bestellen als hoofdgerecht. De Catch of the day: Zeebaars. Helaas nog maar 2 en we wilden geen halve.....Ook verder was er niet meer van vis op de kaart te krijgen. We bestelden een alternatief en dat was allemaal heerlijk echter zeer kleine porties.
Bij het afrekenen kreeg ik van de vrouw met een stalen gezicht te horen dat de drankjes, het Voor-en hoofdgerecht voor ons 4-en bij elkaar 296,35 gingen kosten. Ik vertelde haar dat de prijs voor hetgeen werd geboden ridicuul was en dat het op veel punten allemaal niet klopte.. Ik kreeg een heel verhaal over geen personeel etc etc.
Mijn advies: zet die vrouw in de spoelkeuken en zorg voor een echte gastvrouw met flair en het vermogen om met gasten om te gaan. Jammer van zo'n goede keuken maar ons zien ze nooit meer............... terug

Reizigers die Silva Dunes bekeken, bekeken ook

Drunen, Noord-Brabant
Drunen, Noord-Brabant

In Silva Dunes geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.