“Matig restaurant, wel leuke uitstraling”
Beoordeling van Het Lokaal

Het Lokaal
Geclassificeerd als nr. 8 van 15 Restaurants in Drunen
Beschrijving: Het Lokaal is een brasserie gelegen aan het sfeervolle Raadhuisplein in Drunen. Bij Het Lokaal kunt u terecht voor een heerlijke lunch, diner of borrel. We hebben een uitgebreide drankenkaart met meer dan 70 verschillende speciaal bieren én een ruime keuze aan overheerlijke borrelhapjes.
27 augustus 2020 beoordeeld

Vandaag hier gelunched. Uitsmijter met ham....ei was te ver gebakken, dus matig. Meest irritante aan dit restaurant is dat tijdens de corona crisis er helemaal niets is om je handen te reinigen, je gegevens worden niet genoteerd dus voldoen niet aan de corona eisen. Het eten was voor mij al een reden om er diep over na te denken om nog eens te komen, het niet goed omgaan met corona is voor mij een hele duidelijke reden om niet meer terug te komen!

Datum van bezoek: augustus 2020

2 juli 2020 beoordeeld

Leuke (jonge) bediening, je kunt er gezellig zitten en het was bovenal een heerlijke lunch! Zeker aan te bevelen.

Datum van bezoek: juli 2020
27 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden daar gereserveerd en diner . Eerste indruk was de rommelige en chaotische sfeer. Weinig oog voor de gasten, we moesten echt moeite voor doen om opgemerkt te worden. We zaten buiten en tafels waren op een provisorische manier aan elkaar gezet. Serveerster kreeg je met moeite te pakken om iets te bestellen. Eten was lekker maar de friet was weinig en moesten bijbestellen . Qua ambiance was het niet echt optimaal. Niet de restaurant om nog eens te gaan eten.

Datum van bezoek: juni 2020
22 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ruim terras. Houden zich goed aan de covid19 maatregelen. Ruime keuze aan hapjes en de bierkaart is uitgebreid. Goed betaalbaar.

Datum van bezoek: juni 2020
22 februari 2020 beoordeeld

Heerlijke spareribs, salade zalm, salade zalm en toetjes met rood fruit. Gezellige en vrolijke entourage. Prima bediening. Prijs - kwaliteit in orde.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Het Lokaal bekeken, bekeken ook

Kaatsheuvel, Noord-Brabant

In Het Lokaal geweest? Deel je ervaringen!