“Een wandeling bracht ons bij”
Beoordeling van Mercatu

Mercatu
Reserveer een tafel
do 26-11
20:00
Geclassificeerd als nr. 5 van 11 Restaurants in Reeuwijk
28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een wandeling bracht ons bij dit etablissement. De vriendelijke man in de bediening deed z’n best. We bestelde koffie en een soep. Deze Toscaanse soep zou het paradepaardje van huis moeten zijn. Na 2 happen liepen de rillingen over mijn rug. Stukjes verbrande aardappel en zompige stukken brood dreven in een werkelijk smakeloze bouillon. De koffie was lauw. Een fout kan gemaakt worden en is zo vergeven. De dame achter de kassa echter heeft geen oor voor onze klacht. We werden afgeblaft en bevolen te te betalen. Haar houding is er een van iemand die het al opgegeven heeft. Tegen het agressieve aan. Het eten is een economisch delict. Dit mag niet. Heel jammer dit. Ik had Reeuwijk iets beters gegund.

Datum van bezoek: september 2020

26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zien hier gaan eten omdat we even wat anders wilden dan de standaard restaurants in Gouda. Het restaurant is best mooi ingericht maar mist toch een beetje sfeer. Bediening is heel vriendelijk en vlot. Maar het eten valt tegen. Het vlees is heel saai opgemaakt en je moet een bijgerecht nemen om het een volwaardig hoofdgerecht te maken. Smaak is oké maar niet spectaculair.

Datum van bezoek: augustus 2020
2 juli 2020 beoordeeld

Op onze terugreis naar Drenthe wilden we even eten. Restaurant zag er gezellig uit en de kaart sprak ons aan. Na een heerlijk voorgerecht liet het eten maar liefst 50 minuten op zich wachten. Vergeten in de keuken bleek. Toen we aangaven te willen betalen en te vertrekken, kon het eten ineens heel snel bereidt worden, resultaat: aubergine die nog lang niet gaar was. De lasagne was heerlijk, maar dat nam de nare smaak van het wachten niet weg. Veel excuses van de bediening, maar wel de 4 drankjes gewoon op de rekening. Was netjes geweest als we één rondje aangeboden hadden gekregen. Om ons heen hing wel meer mis merkten we. Wij komen hier niet meer terug.

Datum van bezoek: juli 2020
30 mei 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De ijsjes zijn echt heel lekker. Maar de pasta’s en de pizza’s vielen tegen. Niet echt smaakvol. Pesto pizza te veel pesto en olie. De ham en Hawaï pizza misten zout, peper en of kruiden. Mascarpone pizza voldeed wel. Pasta al la norma was droog en aubergine had geen smaak. Carbonara was ook droog. Jammer. Net wat meer smaak en aandacht nodig.

Datum van bezoek: mei 2020
5 maart 2020 beoordeeld

We zijn hier gaan lunchen omdat we op het naastgelegen Landal park verblijven en daarom uitgingen van goede kwaliteit. Het werd één grote tegenvaller. Het eten was vrij smakeloos met erg weinig keuze voor vegetariërs. De vloeren waren vies. De ruimte sfeerloos en bediening die na 1 minuut de helft van onze bestelling was vergeten. Werkelijk zonde van ons geld. We zijn vandaag uitgeweken naar De Landerij in Waddinxveen. Heerlijk geluncht, verzorgd en voor minder geld.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Mercatu bekeken, bekeken ook

Reeuwijk, Zuid-Holland

Gouda, Zuid-Holland
Gouda, Zuid-Holland

In Mercatu geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.