“Wij haalden 5 pizzas en een pasta maaltijd”
Beoordeling van Mercatu

Mercatu
Een tafel reserveren
zo 20-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 4 van 14 Restaurants in Reeuwijk
5 weken geleden beoordeeld

Typisch voorbeeld van hoe het niet moet. Erg onvriendelijke mensen en slechte service.
De pasta hebben we direct weggegooid en van de pizzas hadden we misschien beter het karton waar de pizzas in zaten kunnen eten. Wat een afgang. Nooit meer

Datum van bezoek: augustus 2019

9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De menukaart voor de kinderen is schaars en bestaat alleen uit pasta.

De menu kaart voor de volwassene is uitgebreider. De pizza's kun je in klein en normaal krijgen. Klein is alsnog voor kinderen geschikt.

Pizza's zijn overheerlijk en verassend goed

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, met passie worden de gerechten bereid. Tip voor iedereen!

We komen hier zeker weten terug.

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na wandeling met de honden wilden we iets gaan eten. Daar honden bij het Reeuwijkse Hout niet welkom zijn....op advies doorgelopen naar Mercator.
Wat een super gezellige lokatie om te eten. Gezellig op het terras gezeten.
Nette bediening en er werd vlot geserveerd. Heerlijke gerechten die er niet alleen mooi uitzagen maar ook top smaakte. Absolute aanrader, hier komen wij zeker nog een keer terug!

1 september 2019 beoordeeld

Het restaurant maakt onderdeel uit van het Landal Park aan de Reeuwijkse Plassen. Als wandelaar of fietser kun je gewoon aanschuiven. Ruime sortering lekker gebak en cake. Alleen jammer dat de service van het personeel niet optimaal is.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Mercatu bekeken, bekeken ook

Reeuwijk, Zuid-Holland

Gouda, Zuid-Holland
Gouda, Zuid-Holland

In Mercatu geweest? Deel je ervaringen!