“Prijs/kwaliteit verhouding ver te zoeken”
Beoordeling van Scopri

Scopri
Geclassificeerd als nr. 4 van 22 Restaurants in Waddinxveen
1 juni 2018 beoordeeld

Op het terras een bruine Italiaanse bol met tonijnsalade besteld.
Als ik een Italiaanse bol van €7,50 bestel, ga ik ervan uit een grote bol te krijgen, maar er werd een kleine witte bol belegd met veel sla, een beetje tonijnsalade uit een bakje met daarop 1 zongedroogd tomaatje en doperwtjes geserveerd. De kappertjes ontbraken. Misschien dat de kok de doperwtjes voor kappertjes aanzag, of dacht dat de klant het verschil niet ziet en/of proeft....
Het bord lag vol met cayennepeper of paprikapoeder (ik hoop het laatste, maar het rook zo sterk dat ik vrees dat het het eerste was), dat erg naar in de neus prikkelde.
Ik heb dit bord teruggegeven en kreeg vervolgens een kaal bord zonder garnering (er lag op het eerste bord nog iets van salade op het bord naast het bolletje).
Toen ik zei dat ik een bruine bol had besteld, kreeg ik als antwoord van de manager (die mij bediende) dat een witte veel lekkerder was.... Vreemd om voor mij in te vullen wat ik lekker vind.

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen zin om te koken, maar wel zin in iets lekkers. Heerlijke pizza gegeten met een verfrissende alcoholische versnapering toe.
Aanrader...

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Van de week hier lekker gegeten, goede sfeer lekker eten en goede prijs verhouding . Het restaurant zit in het centrum aan het water in Waddinxveen.

19 september 2017 beoordeeld

Geen enorm uitgebreide kaart (of je moet de pizza's apart gaan tellen) maar wat ze aanbieden is altijd vers en met liefde bereid en dat proef je. Gezellig interieur, soms een beetje lawaaierig.

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De voor- en nagerechten voor twee waren super. We hadden geen pizza, maar vlees met pasta en vis als hoofdgerecht. Helaas waren die niet heel bijzonder. Veel te hoge prijs voor het gebodene.
Misschien komt we nog eens voor pizza langs.

Reizigers die Scopri bekeken, bekeken ook

Waddinxveen, Zuid-Holland

Gouda, Zuid-Holland

In Scopri geweest? Deel je ervaringen!