“Blijft fantastisch restaurant”

20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 19 Restaurants in Waddinxveen
Keukens: Fusion
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond weer in de Paddle's gegeten. Dit is met recht 1 van de beste restaurants in de wijde, hele wijde omgeving. Na dik 20 jaar, weten ze de gasten nog steeds te verrassen. Salade caprese, chevice, curry en boerderijkip, elk gerecht ziet er anders uit dan dat je het verwacht en is overheerlijk! De borden zijn een lust voor het oog!
Bediening is ontzettend goed en het hele restaurant ademt liefde uit voor eten!
Enorme aanbeveling om hier een avondje uit te plannen!

Datum van bezoek: augustus 2020

20 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst sinds een tijd weer bij Paddle’s gegeten, dit keer met de kinderen (16 en 18). De lekkere maar kleine broodjes met gebrande boter vooraf kostten 10 euro met zijn vieren en dat is heel veel geld voor iets wat je elders vaak ‘van de zaak’ krijgt. Samen 3 koude en 3 warme gerechtjes uitgekozen. Helaas serveert Paddle’s niet meer hun frieten met heerlijke mayonaise, als argument werd aangevoerd dat ze ze vaak weg moesten gooien omdat mensen ze niet opaten. Wij zouden dit graag als optie op de kaart terugzien. Het eten was allemaal heerlijk en voldoende. Het grand dessert was ook lekker, echter met bijna 11 euro fors aan de prijs voor de kleine porties. De espresso was slap. Er werden er twee gebracht terwijl wij er een hadden besteld. Helaas bleek achteraf het niet bestede espresso’tje toch op de rekening te staan. Al met al lekker gegeten maar toch een aantal teleurstellingen, jammer

Datum van bezoek: juni 2020
13 mei 2020 beoordeeld

ik kan niet anders oordelen dan deze maaltijden zijn verdomd lekker. Uitstekend verzorgd en van meer dan bijzondere kwaliteit. Dat willen we zeker nog eens doen. Als het restaurant weer open gaat dan bezoeken we het zeker meerdere malen

Datum van bezoek: mei 2020
27 april 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top afhaalmenu in huidige “lockdown periode” (een aanrader)

Afgelopen weken al twee keer genoten van een topklasse afhaalmenu, de Indische rijsttafel was bijzonder verfijnt van smaak en dat smaakte naar meer. Het oranje menu op koningsdag was ook een topper! Grote klasse!

Datum van bezoek: april 2020
5 maart 2020 beoordeeld

We namen het verrassingsmenu. De eerste twee koude gerechten waren verrassend goed. Overheerlijke carpaccio en Hollandse garnalen van prima kwaliteit. , daarna de warme vis en garnalen. Ook prima, ook al moesten we er weer een uur op wachten. Daarna weer een uur wachten en vroegen wij wanneer het vlees eindelijk kwam. Dat was er toen binnen 5 minuten. De sukade was zout en droog en de steak was lauw en droog. Van beide soorten maar één hap gegeten. Toen hebben we het teruggegeven. De serveerster wilde ons nog iets anders aanbieden, maar wij hadden geen trek meer. Daarna nog een kaasplankje en een glaasje port gratis gekregen ter compensatie. Dat was natuurlijk erg netjes. Na de eerste twee gerechten hadden wij zoiets als hier komen we zeker nog eens terug, maar het vlees heeft ons idee daarover helaas teniet gedaan. Prijzen zijn netjes, ook betreffende de wijn.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Paddle's bekeken, bekeken ook

Waddinxveen, Zuid-Holland

In Paddle's geweest? Deel je ervaringen!