Beoordeeld op 21 april 2017

Van een "gedateerd" Hotel-Restaurant is dit herboren tot een modern Hotel met eigentijdse kamers en een fijn Restaurant met een mooie lunch - en dinerkaart.
Een aanrader voor zakelijke reizigers die niet graag in een groot hotel willen logeren, maar een meer persoonlijke benadering op prijs stellen.

Kamertip: Uitstekende bereikbaarheid.
  • Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 maart 2017

Het enige voordeel aan het hotel is dat er veel restaurants in de buurt zijn, zodat je ergens anders kan gaan eten. Verder zijn de hotelkamers erg vies en niet ruim en was de bediening heel langzaam. Het eten was niet lekker, het was alsof ze dingen vanuit de vriezer in de magnetron hadden gegooid. Het is geen aanrader.

• Verbleef: juni 2016, reisde alleen
Beoordeeld op 13 juli 2016 via mobiele applicatie

De Unie is het enige hotel-restaurant in Waddinxveen.
Ik was er om met een zakenrelatie te lunchen.
De ambiance was zoals je het van een hotel-restaurant in een dorp mag verwachten: oerdegelijk.
Totaal geen fancy opsmuk, maar puur en eerlijk.
Net zoals de lunch die we genoten: veel en voedzaam, maar zeker niet onsmakelijk.
De bediening was bovendien goed.
Ik ben er niet chagrijnig weggegaan...

Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 oktober 2015

Gelukkig slechts één overnachting geboekt! In de omschrijving van B.ooking staat dat de kamers in boetiekstijl zijn ingericht. Maar onze kamer, toen we hem hadden gevonden, was deprimerend, het leek een zolderkamertje.
De badkamer was nog erger, met een douche met schuifdeur die ongeveer 20 cm open kan, niet toegankelijk voor zwangeren of maatje > 46 of cup > C. We hadden rafelige handdoeken.
Bij aankomst duurde het lang voordat er iemand bij de receptie kwam, die stuurde ons naar de eerste etage. Maar onze kamer bleek op de tweede etage te zijn. Alle binnendeuren met sterke veren en smalle gangetjes, dus het manoeuvreren met bagage was lastig.
Ik heb er echt geen goed woord voor over. De prijs voor deze overnachting was veel te hoog, hoewel het een aanbieding was.

• Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 mei 2015 via mobiele applicatie

Een net hotel vlak bij de hefbrug, maar oubollig. Na een half uur nog geen koffie. Daarna was hij slecht en plakken cake die uit de diepvries kwamen. Leek net op een begrafenis i.p.v. een zakelijke meeting. Jammer

Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken