“Sfeervol, prima kwaliteit, klantgericht”
Beoordeling van Indigo

Indigo
Geclassificeerd als nr. 2 van 10 Restaurants in Schipluiden
13 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Druk bezet klein restaurant, sfeervol, gezellige entourage, prima bediening. Voor groep van 12 een wat afgeslankte menukaart, met voldoende keus voor ieder. Zo nodig wordt voor iemand probleemloos een uitzondering gemaakt. Kwaliteit is uitstekend, geen grote hoeveelheden, maar voor ons voldoende. Aan te bevelen!

Datum van bezoek: mei 2019

14 februari 2019 beoordeeld

De zaak zat deze zaterdagavond nagenoeg helemaal vol. Sfeervolle inrichting (vroeger kerk en/of garage Digo?). Wel wat te donker, ik heb het liever duurzaam verlicht dan spaarzaam (lastig menukaart of etiket lezen).
Ik kan me vinden in eerdere reviews. Er is een wat stroeve bediening. Je jas wordt vooraf netjes aangepakt maar waar opgehangen? De dienst van onze aanvankelijke serveerster zat er bij ons vertrek al op, dus zelf zoeken. Er bleken kapstokken te zijn bij de voordeur en bij de achterdeur.
Twee leden van ons gezelschap wilden graag sinaasappelsap vooraf, maar het enige wat de serveerster zei was “We hebben geen sinaasappelsap”. Er werd geen alternatief aangeboden, terwijl het volop kan, ze hebben allerlei sappen op voorraad, inderdaad alleen geen sinaasappelsap (niet biologisch).
De bierkaart werd niet meteen aangeboden, maar is op verzoek wel beschikbaar. Er is lekker Gageleer bier en er zijn ook diverse bieren van De Leckere, 't IJ en Gulpener.
Een fles kraanwater werd bij ons niet standaard op tafel gezet of aangeboden. Toen we er tot tweemaal toe om vroegen, kregen we een fles bronwater van € 5.
Vooraf aten we lekker brood met 5 smeersels. Onze 3 gangen van het à la carte menu waren smakelijk en smaakvol opgediend, alleen mijn vegetarische schotel en de desserts waren niet bijzonder. Ik vraag me wel af wat het nut is van een 3 gangen-verrassingsmenu, als je voor hetzelfde geld ook zelf 3 gangen kan kiezen. Handig om te weten: je auto kun je makkelijk parkeren aan de achterzijde van het pand.

Datum van bezoek: februari 2019
21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtige locatie. Fijne bediening.
Alles biologisch. Het eten.... een beleving.
Echte aanrader. Komen zeker terug. Zelden een chef-kok ontmoet met zoveel passie voor eten.

Datum van bezoek: oktober 2018
13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant in Schipluiden, nabij Delft. Eten wordt biologisch in eigen beheer gekweekt.
Prijs is gemiddeld. Prima kwaliteit.

Datum van bezoek: juni 2018
1 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden iets te vieren dus besloten bij Indigo te gaan eten!
Een mooi ouderwets pand met een mooie glazen pui zorgen voor een perfecte sfeer en een rustige uitstraling.
Het eten was echt geweldig en de service ook heel goed.
Sindsdien komen we hier regelmatig eten, het is zeker het proberen waard, als je lekker verwend wilt worden!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Indigo bekeken, bekeken ook

Schipluiden, Zuid-Holland

Schipluiden, Zuid-Holland

In Indigo geweest? Deel je ervaringen!