“Bediening ”
Beoordeling van Indigo

Indigo
Geclassificeerd als nr. 2 van 10 Restaurants in Schipluiden
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Komen hier regelmatig. Aardige jonge man in de bediening. Zeer vriendelijk. Helaas zijn wij toch afgeknapt door een ongeïnteresseerd dame in de bediening. Tafels niet schoon en ontwijken bij het wuiven om iets te bestellen.
Erg jammer want we komen niet normaal gesproken heel graag

Datum van bezoek: augustus 2018

17 juni 2018 beoordeeld

Wezen eten met vrienden en 4 gangen surprisemenu gekozen. Het was echt voorstreffelijk. Diverse tussendoorgerechtjes ook nog erbij gekregen. Zelfs de tuinbonen, die we al 35 niet hebben gegeten omdat we ze niet lekker vonden waren zalig. Wij komen zeker terug

Datum van bezoek: juni 2018
13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren er met 11 personen (waarvan vier kinderen) en hebben er prima geluncht! De kinderen met tosti’s, pannekoeken en broodjes, de volwassenen met de ‘proeverij’, een soort tapasplank met allemaal kleine gerechtjes. Prima verzorgd, klantvriendelijke bediening!

Datum van bezoek: mei 2018
8 maart 2018 beoordeeld

Wij voelen ons niet persé aangetrokken tot een restaurant met streek- en biologische producten, maar we wilden het toch eens proberen. Dat is uitstekend bevallen. Het was best druk en er hing een ongedwongen sfeer. Uit mijn jeugd ken ik het pand als de DIGO garage, maar het pand is van oorsprong een kerkje geweest. De meeste vleesgerechten vinden hun oorsprong in de regio en bijv. de wijnen zijn biologisch. (Lees: de druiven zijn met geen/weinig bestrijdingsmiddelen geteeld). We hebben gekozen voor een stoofvlees schotel met rode kool. Dat was een prima keuze.

Datum van bezoek: februari 2018
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten op Valentijnsdag bij Indigo. Zeer smakelijk en gezellig. De vegetarisch proeverij is lekker en origineel en altijd anders.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Indigo bekeken, bekeken ook

Schipluiden, Zuid-Holland

Schipluiden, Zuid-Holland

In Indigo geweest? Deel je ervaringen!