“Top restaurant”
Beoordeling van Indigo

Indigo
Geclassificeerd als nr. 2 van 10 Restaurants in Schipluiden
17 juni 2018 beoordeeld

Wezen eten met vrienden en 4 gangen surprisemenu gekozen. Het was echt voorstreffelijk. Diverse tussendoorgerechtjes ook nog erbij gekregen. Zelfs de tuinbonen, die we al 35 niet hebben gegeten omdat we ze niet lekker vonden waren zalig. Wij komen zeker terug

Datum van bezoek: juni 2018

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren er met 11 personen (waarvan vier kinderen) en hebben er prima geluncht! De kinderen met tosti’s, pannekoeken en broodjes, de volwassenen met de ‘proeverij’, een soort tapasplank met allemaal kleine gerechtjes. Prima verzorgd, klantvriendelijke bediening!

Datum van bezoek: mei 2018
8 maart 2018 beoordeeld

Wij voelen ons niet persé aangetrokken tot een restaurant met streek- en biologische producten, maar we wilden het toch eens proberen. Dat is uitstekend bevallen. Het was best druk en er hing een ongedwongen sfeer. Uit mijn jeugd ken ik het pand als de DIGO garage, maar het pand is van oorsprong een kerkje geweest. De meeste vleesgerechten vinden hun oorsprong in de regio en bijv. de wijnen zijn biologisch. (Lees: de druiven zijn met geen/weinig bestrijdingsmiddelen geteeld). We hebben gekozen voor een stoofvlees schotel met rode kool. Dat was een prima keuze.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten op Valentijnsdag bij Indigo. Zeer smakelijk en gezellig. De vegetarisch proeverij is lekker en origineel en altijd anders.

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een uitstekende vegetarische proeverij, aangepast aan een lactosevrij dieet. Het gerecht bestond uit kleine loempia’s met rode kool gevuld. Heel smakelijk. Daarbij het een en ander aan groente en aardappel. Prachtig opgediend. Het had wel wat meer mogen zijn; zeker vergeleken met het bord vol dat de vleeseters kregen. Het verrassingsmenu was uitstekend. Prettig was dat ook meegedacht werd voor een lactosevrij dessert. Ook dat was overigens wat weinig vergeleken met de andere desserts.
De witte wijn was goed. De bediening is vriendelijk maar soms wat langzaam. Het zou ook wel prettig zijn als uitgelegd zou worden waarom er geen sinaasappelsap verkrijgbaar is ipv botweg te zeggen: dat hebben we niet. Over de speciaalbieren wist de dame niets te zeggen.
Er wordt kraanwater geserveerd en dat is een pluspunt.
De kok is iets te scheutig met zout en suiker. De smeersels en de boter waren erg zout. Het sorbetijs was mierzoet.
Heel fijn dat er geen muziek was.
Mooie ruimte waar je gezellig kunt tafelen.
Jassen werden keurig aangenomen, maar bij het weggaan niet aangereikt. Het was ook erg zoeken naar onze jas op de te kleine kapstok.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Indigo bekeken, bekeken ook

Schipluiden, Zuid-Holland

Schipluiden, Zuid-Holland

In Indigo geweest? Deel je ervaringen!