“Hemelse vegetarische proeverij ”
Beoordeling van Indigo

Indigo
Geclassificeerd als nr. 2 van 10 Restaurants in Schipluiden
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten op Valentijnsdag bij Indigo. Zeer smakelijk en gezellig. De vegetarisch proeverij is lekker en origineel en altijd anders.

Datum van bezoek: februari 2018

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een uitstekende vegetarische proeverij, aangepast aan een lactosevrij dieet. Het gerecht bestond uit kleine loempia’s met rode kool gevuld. Heel smakelijk. Daarbij het een en ander aan groente en aardappel. Prachtig opgediend. Het had wel wat meer mogen zijn; zeker vergeleken met het bord vol dat de vleeseters kregen. Het verrassingsmenu was uitstekend. Prettig was dat ook meegedacht werd voor een lactosevrij dessert. Ook dat was overigens wat weinig vergeleken met de andere desserts.
De witte wijn was goed. De bediening is vriendelijk maar soms wat langzaam. Het zou ook wel prettig zijn als uitgelegd zou worden waarom er geen sinaasappelsap verkrijgbaar is ipv botweg te zeggen: dat hebben we niet. Over de speciaalbieren wist de dame niets te zeggen.
Er wordt kraanwater geserveerd en dat is een pluspunt.
De kok is iets te scheutig met zout en suiker. De smeersels en de boter waren erg zout. Het sorbetijs was mierzoet.
Heel fijn dat er geen muziek was.
Mooie ruimte waar je gezellig kunt tafelen.
Jassen werden keurig aangenomen, maar bij het weggaan niet aangereikt. Het was ook erg zoeken naar onze jas op de te kleine kapstok.

Datum van bezoek: februari 2018
29 oktober 2017 beoordeeld

We hebben eind september met onze dochter hier heerlijk geluncht. De broodjes waren ruim belegd en vers!! Lekker aan het water en voorbij fietsende mensen.

Datum van bezoek: september 2017
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten! Vriendelijke bediening en alles werd snel op tafel gebracht, geen gewone brasserie maar één van de betere restaurants!
Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2017
2 augustus 2017 beoordeeld

De keuken krijgt van mij 5 sterren. Echt heerlijk, goeie combinaties en verse kruiden uit eigen kas. Prijs/kwaliteit ook meer dan in orde. Hou er wel rekening mee dat de keuken alleen open is van 17:30 tot 20:30.

Bediening, hoe vriendelijk en behulpzaam ze ook zijn, maakt teveel fouten. Alleen het wachten op de kaart duurde al meer dan een half uur. Gerechten worden niet tegelijkertijd geserveerd. De eigengemaakte patat kwam toen de borden alweer waren teruggehaald. Voor het hoofdgerecht en later voor het nagerecht, moesten we zelf om de kaart vragen. Persoonlijk vind ik het erg irritant als men bij binnenkomst vraagt wat ik wil drinken, zonder dat ik eerst op een menu kan zien wat er allemaal is te bestellen. Dit komt helaas ook voor bij andere gelegenheden. Anders had ik meteen gezien dat ze hier lekker ambachtelijk bier serveren. Wijnen staan niet op de kaart, maar de suggesties van de bediening waren prima.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Indigo bekeken, bekeken ook

Schipluiden, Zuid-Holland

Schipluiden, Zuid-Holland

In Indigo geweest? Deel je ervaringen!