“Genoten ”

ma 24-6
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Maasland
21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

20 jaar geleden hebben wij ons trouwfeest gegeven. Nu zijn we er weer eens gaan eten. We hebben heerlijk gegeten. Top dat er rekening gehouden werd met de smaak van de kinderen. We hebben genoten!

Datum van bezoek: april 2019

10 december 2018 beoordeeld

Vanwege de AH zegels een keer hier gegeten. Een goede ontvangst en een leuke ambiance.
Ze hebben een speciaal AH menu waar wij enorm van hebben genoten. Als je normale prijs moet betalen is het wel prijzig maar het eten is echt super lekker. Hopelijk hebben ze de volgende keer een ander AH menu, dan komen we zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: november 2018
20 augustus 2018 beoordeeld

Een zeer vriendelijk ontvangst. Fantastische menu. Gezellige sfeer. De tijd tussen de gangen is prima. Men kan op het gemak genieten van het heerlijke diner.

Datum van bezoek: augustus 2018
13 augustus 2018 beoordeeld

vriendelijk ontvangst. prachtige bordjes met eten met goede uitleg.
aanrader

Helaas staan er op de rekening niet genuttigde drankjes. Vandaag even over contacten.

Datum van bezoek: augustus 2018
8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 06072018 is mijn dochter hier getrouwd.
Het team onder leiding van Frank heeft er een onvergetelijke happening van weten te maken. Hij heeft het bruidspaar compleet ontzegt. Alles verliep in een ongedwongen en ontspannen sfeer. De hapjes het eten was van een onbeschrijfelijke kwaliteit en lekker......
Als as bruidsparen of mensen die een onvergetelijk feest willen en het moet iets bijzonder zijn ...ga praten.
Een uitmuntende 10...

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die De Lickebaertshoeve bekeken, bekeken ook

Maassluis, Zuid-Holland

Maassluis, Zuid-Holland
Maasland, Zuid-Holland

In De Lickebaertshoeve geweest? Deel je ervaringen!