“Heerlijke gerechten en perfecte ambiance !”
Beoordeling van Bavette

Bavette
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Maasland
Keukens: Barbecue
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk boutique restaurant met een perfecte keuken, zeer kundig personeel en subliem vlees.
Alle gerechten zijn van hoge kwaliteit en bereid met eerlijke, lokale, producten.

Zeker niet goedkoop maar overheerlijk de moeite waard!

Datum van bezoek: september 2019

20 augustus 2019 beoordeeld

Wij waren met vier personen , ieder een ander gerecht maar alles heel lekker en belangrijk voor ons , genoeg ruimte tussen de gerechten .

Datum van bezoek: juli 2019
14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier nu meerdere malen geweest en elke keer heerlijk gegeten. Mooi concept, ze verzorgen de dieren zelf en daarom afhankelijk van de dag wat er beschikbaar is in de ‘meat market’. Aan de prijzige kant, maar heerlijkste Wagyu ribeye die ik in Nederland heb gegeten.

Datum van bezoek: augustus 2019
11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag voor mijn verjaardag wezen dineren en wat hebben we weer genoten van de amuse de eigengemaakte bitterballen , voor. Hoofd. en nagerecht het was echt weer een feestje top service bedankt weer

Datum van bezoek: augustus 2019
5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heel fijn gegeten en gedronken. Personeel was aardig en attent. Absoluut een aanrader.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Bavette bekeken, bekeken ook

Maassluis, Zuid-Holland

In Bavette geweest? Deel je ervaringen!