“Topper”

Bavette
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Maasland
Keukens: Barbecue
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Nooit eerder hier geweest, maar wat een leuk en origineel restaurant. De naam zegt het al, de focus ligt hier duidelijk op vlees. En hoe...! Veel voorgerechtjes op de kaart, kon niet kiezen... Steak tartaar uiteindelijk gekozen en was heerlijk! Echt zacht zoals tartaar moet zijn. Voor de hoofdgerechten minder keuze op de kaart, maar daar komt het originele concept van dit restaurant om de hoek kijken. Ze hebben een 'meat market' met verschillende delen van de Herford en Wagyu koeien. Je mag zelf kiezen welk deel je wilt en hoeveel. 2 van ons hebben dit gedaan en beviel goed. Zelf had ik de Wagyu Steak Rossini van de kaart. Meer dan voldoende en overheerlijk! En dan de desserts.... Hoewel de nadruk hier echt op het vlees ligt hebben we toch met z'n 4en nog 2 desserts gedeeld. En jeetje, ook deze smaakten geweldig! Echt, hier staan mensen in de keuken die heel goed weten wat ze doen. Bediening was ook dik in orde, vriendelijk en met de nodige kennis.

Helaas wat ons betreft ook 1 opvallend minpuntje. Op de wijnkaart misten wij goed betaalbare wijnen. Voor een bijpassende wijn ben je voor een fles hier makkelijk minimaal 35 euro kwijt. Er zijn een paar wijnen rond de 30 euro, maar die zijn wat ons betreft niet zwaar genoeg voor bij het eten. Ook misten wij bijv een betaalbare (lees: max 30 euro) Argentijnse Malbec. Wat ons betreft 1 van de beste opties bij een mooi stuk vlees. Echt jammer!

Ondanks dat minpuntje zeker een restaurant waar wij hebben genoten van het eten en de ambiance! Dus absoluut voor herhaling vatbaar.

Als de wijnen beter betaalbaar zouden zijn had dit restaurant 5 sterren van mij gekregen!

Datum van bezoek: mei 2019

4 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en leuke vakkundige bediening van Youri gezellig restaurant bij de boer met 200 koeien zijn eigen vlees in de toonbank kan je lekker kiezen ook de amuse was heerlijk met geweldige carpacio ook de steak tartare gewoon super met een gefrituurd eitje erop mooie wijnkaart wat wens je nog meer Zeker een geslaagde avond

18 januari 2019 beoordeeld

Aan de buitenkant zie je het er niet zo aan af, maar Bavette in Maasland is een prima restaurant. Prettige en heel goed verzorgde ambiance en mooi authentiek concept. De bediening is op niveau, zowel qua aanpak als uitstraling (chique kleding). Deze zakelijke lunch was met het businessmenu passend en smakelijk. niet goedkoop, Maar waar voor het geld.

15 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch restaurant, aardige bediening en vooral heerlijk vlees. Een proeverij is echt een aanrader. Ook de deskundigheid van het personeel is dik in orde.

25 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

1e kerstdag genoten van een waanzinnig lekker kerstdiner de sfeer top de bediening top het eten was weer van een culinaire klasse echt een restaurant waar je naar terug gaat om van top kwaliteit te genieten

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Bavette bekeken, bekeken ook

Maassluis, Zuid-Holland

In Bavette geweest? Deel je ervaringen!