“Onzettend goed!”

Bavette
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Maasland
Keukens: Barbecue
9 augustus 2018 beoordeeld

Heerlijk vlees, lekkere wijnen en perfecte service.
Wel een iets duurder restaurant maar je krijgt er kwaliteit en smakelijke ervaring voor terug. Ook een wijnproeverij is zeker aan te raden!

Datum van bezoek: mei 2018

1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval kwamen wij bij Bavette terecht. Wij wisten niet wat wij konden verwachten. Het concept is dat je of van de kaart kunt bestellen of zelf je vlees kunt uitkiezen uit een vitrine. Voordat je het vlees uitkiest krijg je een uitgebreide uitleg over het vlees. Daarna kun je kiezen wat je wilt en het gewicht. Het vlees is op een geweldige manier bereid. De smaak was ook uitstekend. Het vlees wordt met diverse bijlagen en twee soorten sausjes geserveerd. Ben je een vleeseter dan moet je zeker een keer bij Bavette langs gaan.

Datum van bezoek: augustus 2018
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier regelmatig en heb het er altijd heerlijk naar mijn zin. Chef Donald is vriendelijk en zeer gastvrij. Ze hebben een vitrine waar je vlees kunt uitkiezen of je kunt een keuze maken van de kaart. Echt top!

Datum van bezoek: juli 2018
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier op een zaterdagavond heerlijk op het terras gegeten. Bij een mooie fles rode wijn een heerlijke proeverij van een selectie prima klaargemaakt vlees.
Een absolute aanrader voor de fijnproever.

Datum van bezoek: juli 2018
8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk ontvangen, is er wel druk maar dat geeft aan dat het er goed is.
Wij hebben na uitleg van de aanwezige slager héérlijk vlees uitgezocht
Het heeft ons heerlijk gesmaakt.
En daarbij hebben ze heerlijke bijpassende wijnen.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Bavette bekeken, bekeken ook

Maassluis, Zuid-Holland

Maassluis, Zuid-Holland

In Bavette geweest? Deel je ervaringen!