“Met de gehele familie aan de pannekoek”

Pannenkoekboerderij 't Sonnetje
Geclassificeerd als nr. 4 van 6 Restaurants in Maasland
2 februari 2019 beoordeeld

Net buiten Maasland, vlakbij de snelweg ligt deze autenttieke pannenkoekenboerderij. Altijd druk met mensen die aan het fietsen zijn of zoals wij die met 25 man gezellig een pannenkoek komen eten. Grote keuzemogelijkheid en met veel diëten wordt rekening gehouden. Reden om de afslag Maasland te nemen.

Datum van bezoek: juli 2018

5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van de diverse pannenkoeken. Er was vlotte bediening die meerdere malen kwamen navragen of het allemaal goed was en of zij nog iets konden betekenen. Gesmuld van de pannenkoeken, er was ruime keuze en voor ieder wat wils. Pluspunt: voor de kinderen 2 verschillende soorten kinderpannenkoeken qua grootte. Er is een groot terras en binnen een ruimte met speelmateriaal voor de kinderen. Naast overheerlijke pannenkoeken is er bij dit restaurant meer keuze ook met bijv. friet en hamburgers.

Datum van bezoek: oktober 2018
13 augustus 2018 beoordeeld

gezeligge boerderij met grote keus uit allerlei pannenkoeken en ijsjes.
Gewoon heel gezellig en prima pannenkoeken. Je kan er binnen zitten bv in op de opkamer of buiten op het grote terras rondom de boerderij.

Datum van bezoek: september 2017
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een slechte ervaring voor ons!

Pannenkoeken slecht, chaotische bediening, onvolledige bestelling.

Nooit meer hier!!

Datum van bezoek: augustus 2018
23 mei 2018 beoordeeld

Jammer dat ik nu net geen foto van dit leuke restaurant heb gemaakt. Het was er juist weer voor. Een ou Hollands ogen boerderijtje, waar je onder de grote kastanje boom lekker rustig kunt eten maarte grote terras leent zich ook voor in de zon. Vriendelijke bediening.Lekker hapje twee heerlijke kroketten en een broodje carpaccio , en je kunt hier heerlijk pannenkoeken eten natuurlijk.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Pannenkoekboerderij 't Sonnetje bekeken, bekeken ook

Maasland, Zuid-Holland

In Pannenkoekboerderij 't Sonnetje geweest? Deel je ervaringen!