“Perfect weekendje in luxe huis en mooie omgeving”

Beoordeling van Fox Lodges

Niveau 3 bijdrager
21 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
“Perfect weekendje in luxe huis en mooie omgeving”
Beoordeeld op 11 juli 2017 voor een verblijf in Juli, 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wij zijn hier geweest met een groep vrienden.

Huis:
Groot, heerlijke bedden om in te slapen (opgemaakt bij aankomst), een douche die eigenlijk gewoon mee wilt nemen (wat een genot om daar onder te staan) er liggen ruimschoots handdoeken, koffie en thee beschikbaar in het huis, fantastische veranda waar wij eigenlijk alleen maar hebben doorgebracht.

Ik kan heel veel bedenken om te hier te schrijven, maar Mark en Corinne Fox (eigenaren) doen het super! Niets op aan te merken. Foxlodges moet je ervaren.

Wij komen zeker nog eens terug.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren