“Mooie omgeving, fraaie terrassen en lekker eten!”

Singraven Restaurant Watermolen De
Geclassificeerd als nr. 1 van 21 Restaurants in Denekamp
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Welkom bij Restaurant Watermolen Singraven! Voor de échte Twentse gastvrijheid nodigen wij u graag uit in ons sfeervolle restaurant De Watermolen in Denekamp. Wij verzorgen al generaties lang voor een aangename en gemoedelijke sfeer. Bij ons kunt u voor al uw wensen terecht. Voor een lunch of een diner tot een volledig verzorgde bruiloft of een geweldig bedrijfsfeest; wij staan graag voor u klaar. De omgeving maakt onze locatie uniek in zijn soort. Vlakbij Huis Singraven en midden op het landgoed kunt u ons vinden. In oorsprong is ons restaurant een molenaarshuis en daardoor onlosmakelijk verbonden met de rivier De Dinkel. Eeuwenlang maakten boeren hier, onder het genot van een drankje, een praatje terwijl zij wachtten op het malen van hun granen. In deze omgeving willen wij u graag ontvangen om ook te genieten van alles wat wij voor u te bieden hebben. Ook hebben wij sinds 2018 twee vakantiehuizen te huur.
14 september 2019 beoordeeld

Prima gegeten. De pannenkoeken smaakten goed en de lokale gerechten op de kaart smaken naar meer! Mede door het mooie weer heerlijk genoten van het uitzicht op de watermolen. Erg mooi aangelegd terras aan de achterzijde. Aardige gastvrije medewerkers. We komen hier zeker terug om het Meerdere Malen Menu te proberen!

14 september 2019 beoordeeld

Een absolute flop! Zaterdagavond gegeten, het was niet druk (4 tafels met gasten). Voor 4 volwassen kregen we 1 bakje (doorsnede 6cm) aardappeltjes. Er werd gezegd dat we altijd meer bij konden bestellen.. en dat deden we ook. Toen al onze borden leeg waren kwamen de extra aardappeltjes.. we dachten we gaan er toch wat van zeggen. Het is vervelend als t vlees op is (en anders koud was geworden) en dat de ‘extra’ aardappeltjes (nu alsnog niet genoeg voor 4 volwassenen) zo laat geserveerd worden. En dat voor een gemiddelde prijs van 23,- per hoofdgerecht! Het jonge grietje van de bediening had een zeer arrogante houding en vertelde met een big smile, dat er meer mensen aan het eten zijn en dus dat we gewoon hadden moeten wachten! Helaas was het personeel jong en er was geen manager aanwezig. Nooit meer! Te duur en super slechte onvriendelijke service!

12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dag graven in de modder hier een lekker portie frietjes gegeten met twee kroketjes. Kreeg alleen geen mayonais en dat was jammer want ik houd heel erg van mayonais. 3 ster

31 augustus 2019 beoordeeld

Leuk terras, je kan er ook 2 wandelingen maken. Een winkeltje met Twentse artikelen. Park met muntjes kopen, Arboretum ook muntjes kopen.

Datum van bezoek: augustus 2019
5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is vrij hoog geprijsd voor wat je krijgt. Bijvoorbeeld een standaard tosti met normale witte boterhammen en zonder salade of iets anders erbij kost hier al €4,95. Vond het erg aan de hoge kant.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Singraven Restaurant Watermolen De bekeken, bekeken ook

Denekamp, Overijssel
Denekamp, Overijssel

In Singraven Restaurant Watermolen De geweest? Deel je ervaringen!