Beoordeeld op 16 juli 2020

In deze vreemde Covid periode er enkele dagen tussenuit. Weer eens gekozen voor de Schout. Zijn er al de nodige keren geweest maar niet elke keer beoordeeld. Goede maatregelen wat Covid betreft. Koffiecorners is een goede zet.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 6 juli 2020

Leuk smaakvol ingericht restaurant. Smaakvolle gerechten die mooi worden geserveerd. De prijzen zijn aan de hoge kant. De lokatie is in het centrum. Het personeel is vriendelijk en attent. Ook staan en voldoende alcohol vrije bieren en mocktails op de drankenkaart.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 31 mei 2020 via mobiele applicatie

Ik ben nogal teleurgesteld. Alles ligt vast in regels en niets is mogelijk. In dezelfde prijsklasse ben ik betere hotels gewend. Verbeter / minpunten:

- mager ontbijt
- slecht avondeten (pakjes?)
- doorgeligd bed
- smachts de gang op moeten naar een leeg koffie apparaat
- douche lekt
- airco gaat uit bij deur open
- geen roomservice
- geen minibar
- geen badjassen

Datum van verblijf: april 2020
Beoordeeld op 14 mei 2020

We hebben hier drie nachten gelogeerd en we vonden het verblijf heel prettig. De vriendelijke mensen die hier werken hielden zich uitstekend aan de coronamaatregelen, zonder dat we het als hinderlijk ondervonden. Petje af, want dat valt niet mee. Het restaurant was alleen geopend voor hotelgasten en, omdat andere restaurants gesloten waren, hebben we hier ook gedineerd. Het menu wisselde iedere avond en de gerechten smaakten uitstekend. Ook het ontbijt was uitgebreid en goed. De kamer was ruim en had een groot balkon waarop je heerlijk in de zon kon zitten, onder het genot van een lekkere kop koffie die je in de koffie/theehoek op de gang kon halen. Een prima uitvalsbasis om de mooie omgeving te zien.

Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 19 februari 2020

Voor een leuk prijsje 2 nachten in dit hotel in hartje Denekamp overnacht. Kamer was enorm, bed en douche uitstekend, hygiene top, ontbijt uitgebreid en met fantastisch brood en het personeel heel vriendelijk. En ondanks het slechte weer een goede indruk aan de regio overgehouden, waar het mooi wandelen en fietsen moet zijn met leuke dorpjes en mooie bossen. We''ll be back...

Datum van verblijf: februari 2020