“Bittere koffie en onhandige bediening”
Beoordeling van Delifrance

Delifrance
Geclassificeerd als nr. 3 van 8 Restaurants in Oud Gastel
31 mei 2018 beoordeeld

Op weg naar een afspraak zijn we hier even gestopt voor een eenvoudige lunch. We bestelden koffie, die zo bitter was dat ik hem heb laten staan. Terwijl ik het hele kuipje melk er bij heb gegoten. Verder bestelden we elk een uitsmijter: ik met kaas, mijn man met ham, kaas en rosbief. Allebei kostten die 8,95 euro: dat is een beetje vreemd! Er stond één man in de keuken en een vrouw op onhandige hoge hakken bezorgde aan de tafeltjes. Waarvan er maar een paar bezet waren. De uitsmijters smaakten goed. Er werd geraspte wortel en kool uit een potje bij geserveerd en die waren zuur. Dat smaakte niet, de rest van het toefje rauwkost wel.

20 februari 2018 beoordeeld

Bij Delifrance langs de A17 komen wij regelmatig als we onderweg zijn om even lekker een klein hapje te eten. Bij binnenkomst zagen wij dat er van de dertig tafeltjes maar zes bezet waren. Het was dus niet druk. Opvallend was dat er nieuw personeel rond liep en dat was te merken. Het duurde vrij lang voordat onze bestelling werd opgenomen . Wij bestelden koffie vooraf en vreemd genoeg zagen wij na een tijdje dat er koffie geserveerd werd bij een stel dat na ons was binnengekomen. Even later kwam onze koffie. Oei, deze was lauw door het wachten. Daarna duurde het nog vrij lang voordat onze eenvoudige bestelling op tafel kwam. Het smaakte wel maar jammer, dit was niet bepaald een snelle lunch. Bij het afrekenen aan de kassa was een drankje opgevoerd dat wij niet hadden besteld. Onze indruk was dat het personeel (vier dames) niet helemaal op elkaar waren ingespeeld. Wij geven Delifrance het voordeel van de twijfel want op zich is het een prettige zaak.

13 januari 2018 beoordeeld

Hier gestopt voor de lunch, De broodjes die men serveert zijn vers en lekker belegd. Ik bestelde een broodje Martino, mijn partner een broodje roomkaas met bieslook. Beide broodjes smaakten prima. De bediening is vlot en vriendelijk, de prijzen zijn in orde.

14 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bestelde een bruin broodje gezond met kipfilet ipv ham. Een cappuccino en 0,5l jus d’orange. Was bij elkaar €9,70 kwijt. Maar toch kies ik ervoor om hier een broodje te halen ipv bij een tankstation. Deze keuze is voor mijn gevoel gezonder.

28 juni 2017 beoordeeld

Vriendelijke vlotte ontvangst ( inpandig bij Mc.Donalds ) en bediening. Verse broodjes besteld, smaakten voortreffelijk..

Reizigers die Delifrance bekeken, bekeken ook

In Delifrance geweest? Deel je ervaringen!