“Geslaagde familie avond”

Heeren Van Slydregt
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Sliedrecht
Keukens: Nederlands
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ivm gouden huwelijksfeest ouders met 8 mensen prima gegeten in gastvrije setting. Gebouw is voormalig treinstation, nog altijd gelegen aan in gebruik zijnde spoorverbinding.

Bewust gekozen (gereserveerd) voor het iets duurdere restaurantdeel en niet voor de brasserie, waar het veel drukker is en ook meer 'herrie' heerst, met grotere groepen etc.

A la carte eten was ook met 8 mensen op een vrijdagavond geen enkel probleem. Gevarieerde kaart met veel keus. Flinke porties, goede kwaliteit en mooi opgediend. (jonge) Bediening werkte op maat, voelden sfeer (met enkele zeer oude mensen aan tafel) perfect aan, niets was teveel, met oprechte warmte. Improvisatie met de kaart (bijv.desserts kiezen van de (andere)brasseriekaart) ook geen enkel probleem.

Goede prijs/prestatie, wij betaalden ca. 50 pp incl.wijn en 3 gangen. Voldoende en gratis parkeergelegenheid tot slot. Voor herhaling vatbaar!

17 mei 2018 beoordeeld

Het oude stationsgebouw is al enige jaren geleden door de NS afgestoten. Nadien hebben de Heeren Van Slydregt dit pand verbouwd en in gebruik als restaurant. Aan de buitenkant heeft het pand zijn karakter behouden. Binnen is het up to date. De menukaart heeft genoeg te bieden met originele namen die betrekking hebben op het voormalig spoorgebeuren. Het eten is goed en wij hadden niet te klagen over de bediening. Het wordt goed bezocht, zelfs de burgemeester van Sliedrecht zagen we binnenstappen

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, leuke menukaart.Mooi opgemaakte borden.uitgeserveerd door aardig personeel.
Treinen rijden vlakbij voor bij maar is niet hinderlijk

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eén aangeboden etentje.
Erg leuk samen zijn.
Heerlijke gerechten!

Waarom een lage waardering: de bediening. Lijkt op kinderarbeid!
Waarom zulke onervaren jonge dames in de bediening. Niet efficiënt, lopen veel te veel. Komt weinig uit hun handen. Vergeten te vragen of er nog meer me een zijn die iets willen drinken enz.enz.

Deze jonge dames doen hun best, maar naar mijn idee zonder een gedgen training.
Dit ergert uw klanten en scheelt u veel (drank) omzet.

Doe er uw voordeel mee. Uw restaurant en de keuken brigade verdienen dat, uw klanten ook!!

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek voor een lunch. Mooi opgemaakt broodje tonijnsalade en een goed gevuld omelet. Snelle en vriendelijke bediening.
Minpuntje was dat ik aangaf dat het bierglas (een lekker speciaal bokje) een stukje aan de rand kapot was, een scherp randje had. Kan gebeuren, ik gaf de ober aan dit glas weg te gooien, doen we meneer, maar vervolgens zag ik hem het glas gewoon spoelen en terugzetten bij het servies......

Reizigers die Heeren Van Slydregt bekeken, bekeken ook

Sliedrecht, Zuid-Holland

In Heeren Van Slydregt geweest? Deel je ervaringen!