“Prachtig gelegen restaurant en terras midden in fietsdorp.”
Beoordeling van Restaurant Wapen van Nassau

Restaurant Wapen van Nassau
Geclassificeerd als nr. 3 van 8 Restaurants in Rucphen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant met geweldig terras, mooi gelegen midden in het fietsdorp Rucphen. Volop parkeergelegenheid, prachtige ambiance, na de veranderingen in het centrum van het dorp rustig centraal gelegen.
Erg vriendelijke en attente bediening. Uitvoerige lunchkaart met een paar prettige verassingen, passende prijs. We hebben ons ontfermd over de gevulde kaasstengels, passend bij een speciaal biertje, een mooi moment in een leuke fietstocht.
Ook de diner kaart ziet er prima uit; mooie locatie met goede keuken.

Datum van bezoek: augustus 2021

18 juli 2021 beoordeeld

Tijdig gereserveerd en duidelijk gevraagd om mosselen te eten,echter bij aanvang diner waren er geen mosselen,
Men wilde echter ook niet meegaand zijn voor iets anders,dus opgestapt.

Datum van bezoek: juli 2021
3 oktober 2020 beoordeeld

Hier tweemaal gegeten. Eenmaal innen aan hoge tafel. Goede maaltijden genoten maar personeel komt erg dichtbij bij serveren.
Tweede maal buiten gezeten aan tafel naast brede bank. Die werd daarna bevolkt door groep die op 10 cm afstand kwam zitten. Hen gewezen op 1,5 m in verband met COVID. "Dan moet je hier niet komen zitten" was de reactie. Personeel deed niets ertegen ook niet toen een tweede zitbank helemaal volstroomde met mensen. Ander tafeltje gevraagd en gekregen op goede afstand maar personeel hield bij het serveren van het eten ook volstrekt geen afstand. Lekker gegeten maar meer dan 20 € voor een pannetje mosselen is wel erg veel.

Datum van bezoek: augustus 2020
2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Konden tijdens corona nog een tafeltje krijgen op zaterdagavond. Op zich zat men ver genoeg van elkaar echter werden corona regels wel aangegeven maar werd er niet geacteerd door personeel als mensen vrolijk aan een andere tafel eens lekker gingen stáan kletsen. Eten was goed van smaak. Soep was wat karig voor 6 euro. Personeel zou wat strenger kunnen zijn. Prijzen naar mijn idee wat aan de hoge kant.

Datum van bezoek: augustus 2020
9 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 5 personen uitstekend gegeten in Brassserie Wapen van Nassau. Krap een week weer open, werden we met een gezelschap van 5 personen enthousiast ontvangen. Nieuwe kaart, verrassende menu’s, een echte aanrader.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Restaurant Wapen van Nassau bekeken, bekeken ook

Sint Willebrord, Noord-Brabant
Roosendaal, Noord-Brabant

In Restaurant Wapen van Nassau geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.