“Prima restaurant”
Beoordeling van De Moerse Bossen

De Moerse Bossen
Geclassificeerd als nr. 3 van 12 Restaurants in Zundert
4 weken geleden beoordeeld

Gekozen voor het maandmenu. Uitstekende keuze. Lekker gegeten en meer dan voldoende. Vanwege handicap van mijn echtgenote gevraagd of de muziek wat zachter kon. Was geen enkel probleem. Prima kwaliteit voor een gunstige prijs.

Datum van bezoek: september 2019

3 september 2019 beoordeeld

Prima prijs kwaliteitverhouding! We gaan zeker terug. Dagmenu voor negentien vijfennegentig, waar vind je dat nog !

Datum van bezoek: augustus 2019
24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles was prima verzorgd.
Nette bediening met uitleg over de hapjes die gepresenteerd werden. De hapjes waren lekker en ruim voldoende.
Omdat het mooi weer was konden we buiten zitten. Afspraak was dat als er veel bijen en of wespen zouden zijn dat we ook binnen konden zitten. Dit was niet nodig.
Er werd op gepaste wijze aandacht besteed aan de jarige.
Voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: augustus 2019
28 juli 2019 beoordeeld

Niet erg gezellige zit. Weinig keus. Verder wel mooie omgeving.
Niet voor herhaling voor mij persoonlijk.

Datum van bezoek: mei 2019
20 juli 2019 beoordeeld

De bediening was in orde maar het eten ondermaats. Vrijwel alle bestelde gerechten waren slecht en inspiratieloos. Zonde van het geld.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die De Moerse Bossen bekeken, bekeken ook

In De Moerse Bossen geweest? Deel je ervaringen!