“High tea”
Beoordeling van De Moerse Bossen

De Moerse Bossen
Geclassificeerd als nr. 3 van 11 Restaurants in Zundert
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke high tea gehad. Heel.uitgebreid en alles is met smaak.bereid! Locatie is ook perfect. Vriendelijk personeel. Buiten vlakbij het bos. Een echte aanrader!

25 mei 2018 beoordeeld

Met Moederdag hier gegeten en het was zondermeer weer goed. Goed eten en smaakvol opgediend en een vlotte bediening. Ook vriendelijk en men had kennis van zaken, wij blijven hier terug komen.

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere high tea, lekker uitgebreid. Hele vriendelijke bediening. Er staat een theepot op tafel die onbeperkt wordt gevuld.

3 maart 2018 beoordeeld

lekker gegeten en gedronken.
vlotte vriendelijke bediening .
leuke knusse locatie ook , makkelijk te bereiken via rucphenseweg .

13 januari 2018 beoordeeld

Wij kwamen hier eten met een groep 14 volwassenen. Vanaf het eerste mailcontact voor reservering, tot aan het laatste dank mailtje de dag na ons bezoek, heb ik me hier meer dan welkom gevoeld. Er werd vanaf het eerste begin 100% meegedacht aan ons diner met een eigen invulling en wensen. Niets is teveel gevraagd, alles kan en niets moet. Ook tijdens het diner was bediening geweldig vriendelijk, en wederom werd er meegedacht aan wensen, aan en invulling van ieders vraag. Een aanrader zeker, en voor ons zal het zeker niet de laatste keer zijn dat we hier komen. Zo fijn om je echt "welkome gast" te mogen voelen. Top! En....top kwaliteit voor een goed betaalbare prijs!

Reizigers die De Moerse Bossen bekeken, bekeken ook

Zundert, Noord-Brabant

In De Moerse Bossen geweest? Deel je ervaringen!