“Luxe, rust en heel veel te doen”
Beoordeling van Outdoor Elements

Outdoor Elements
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 dingen om te doen in Tholen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Kluisjes / opslag, Voedsel te koop, Activiteiten voor oudere kinderen, Parkeergelegenheid kinderwagens, Toiletten
31 mei 2018 beoordeeld

Met een paar vrienden een paar nachten in "Waterrijk Oesterdam" geweest. Wat een fantastische plek om te zijn. Vriendelijke mensen die altijd tijd voor je vrij maken - alle outdoor activiteiten die je kan wensen met als kers op de taart - varen in een "rubberboot" met 300 PK - wat een ervaring!! De eigenaar heeft zijn ziel en zaligheid in dit park gelegd en dat merk je aan alles. Ik kom zeker terug met mijn familie om hier een vakantie door te brengen.

30 mei 2018 beoordeeld

Met een aantal goede vrienden een paar nachten op Oesterdam geweest . Aankomst begint meteen goed. Prachtig nieuw vakantiepark met schitterende watervilla's. Alles ademt aandacht, ruimte en luxe. Prima uitvalsbasis dus om eens goed aan de outdooractiviteiten te gaan, boys will be boys tenslotte. Ook hier alles top geregeld met als absolute kers op de taart donuts varen (nou ja laagvliegen eigenlijk) met een 300pk rib. Dat smaakt naar nog een keer en dat gaan we zeker doen!

21 mei 2018 beoordeeld

Voor onze jaarlijkse familiedag was er gekozen voor Waterrijk Oesterdam. Bij de eerste kennismaking tijdens de voorbereiding werden we welkom ontvangen en te woord gestaan door de enthousiaste eventmanager Jaco. Hij heeft goed meegedacht en een programma opgesteld wat helemaal voldeed aan onze wensen. Tussendoor was er fijn direct contact en een dag van tevoren werden we nog gebeld voor de laatste puntjes op de i. Op de dag zelf hebben we volop genoten van de heerlijke locatie. De activiteiten vonden wij iets zwaarder dan we ons hadden voorgesteld, toch heeft dit de pret niet mogen drukken. We zijn de hele dag door prima vermaakt en als afsluiter hadden we een BBQ. Tussentijds werd steeds nagevraagd of alles nog steeds verliep zoals we ons het hadden voorgesteld. De feedback die we hadden werd goed ontvangen, daar staan ze zeker voor open. Al met al hebben wij een geslaagde familiedag gehad en als het aan mij ligt, zou ik er graag nog een keer terug komen!

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gister onze jaarlijkse familiedag hier gehouden. We hadden gekozen voor de FUNrace en vatenparcours. Intensief, maar wat was het leuk! Als afsluiting nog een heerlijke bbq en laten we zeker de mooie locatie niet vergeten. Het was een topdag!

Jaco-DeOutback, Manager van Outdoor Elements, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Hi Tamara,

Thanks voor jullie komst en enthousiasme. We hopen jullie zeker nog eens te mogen ontvangen op de Outback

Bekijk meer beoordelingen
10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed georganiseerd vrijgezellenfeest op een mooie locatie. Leuke activiteiten waarbij de vrijgezel “in het zonnetje wordt gezet”. Gaaf paintballveld.

Jaco-DeOutback, Manager van Outdoor Elements, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2018

Hi Martijn,

Tof dat jullie een leuke dag hebben gehad. Was helemaal af met de RIB Taxi naar Bergen op Zoom.
Hopelijk tot een volgende keer op de Outback.

Jaco

Reizigers die Outdoor Elements bekeken, bekeken ook

Bergen op Zoom, Noord-Brabant

In Outdoor Elements geweest? Deel je ervaringen!