Hoogtepunten uit beoordelingen
Vriendenweekend

Met 14 jongens en meisje hebben wij een middag besteed bij Outdoor Elements. Er werd in samenspraak ... meer lezen

Beoordeeld op 3 december 2018
Wouter H
via mobiele applicatie
Teamuitje

Mooie manier om op een andere manier met collega's op te trekken. Programma zorgt dat je loskomt ... meer lezen

Beoordeeld op 2 november 2018
Merijn v
Lees alle 42 beoordelingen

Beoordeeld op 30 mei 2018

Met een aantal goede vrienden een paar nachten op Oesterdam geweest . Aankomst begint meteen goed. Prachtig nieuw vakantiepark met schitterende watervilla's. Alles ademt aandacht, ruimte en luxe. Prima uitvalsbasis dus om eens goed aan de outdooractiviteiten te gaan, boys will be boys tenslotte. Ook hier alles top geregeld met als absolute kers op de taart donuts varen (nou ja laagvliegen eigenlijk) met een 300pk rib. Dat smaakt naar nog een keer en dat gaan we zeker doen!

Beoordeeld op 21 mei 2018

Voor onze jaarlijkse familiedag was er gekozen voor Waterrijk Oesterdam. Bij de eerste kennismaking tijdens de voorbereiding werden we welkom ontvangen en te woord gestaan door de enthousiaste eventmanager Jaco. Hij heeft goed meegedacht en een programma opgesteld wat helemaal voldeed aan onze wensen. Tussendoor was er fijn direct contact en een dag van tevoren werden we nog gebeld voor de laatste puntjes op de i. Op de dag zelf hebben we volop genoten van de heerlijke locatie. De activiteiten vonden wij iets zwaarder dan we ons hadden voorgesteld, toch heeft dit de pret niet mogen drukken. We zijn de hele dag door prima vermaakt en als afsluiter hadden we een BBQ. Tussentijds werd steeds nagevraagd of alles nog steeds verliep zoals we ons het hadden voorgesteld. De feedback die we hadden werd goed ontvangen, daar staan ze zeker voor open. Al met al hebben wij een geslaagde familiedag gehad en als het aan mij ligt, zou ik er graag nog een keer terug komen!

Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Gister onze jaarlijkse familiedag hier gehouden. We hadden gekozen voor de FUNrace en vatenparcours. Intensief, maar wat was het leuk! Als afsluiting nog een heerlijke bbq en laten we zeker de mooie locatie niet vergeten. Het was een topdag!

Datum van activiteit: mei 2018
Jaco-DeOutback, Manager van Outdoor Elements, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2018

Hi Tamara,

Thanks voor jullie komst en enthousiasme. We hopen jullie zeker nog eens te mogen ontvangen op de Outback

Beoordeeld op 10 april 2018 via mobiele applicatie

Goed georganiseerd vrijgezellenfeest op een mooie locatie. Leuke activiteiten waarbij de vrijgezel “in het zonnetje wordt gezet”. Gaaf paintballveld.

Datum van activiteit: april 2018
Jaco-DeOutback, Manager van Outdoor Elements, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2018

Hi Martijn,

Tof dat jullie een leuke dag hebben gehad. Was helemaal af met de RIB Taxi naar Bergen op Zoom.
Hopelijk tot een volgende keer op de Outback.

Jaco

Beoordeeld op 2 april 2018 via mobiele applicatie

Afgelopen 17 maart hier een activiteit gedaan in het kader van het vrijgezellenfeestje van mijn broertje.

Super fijn contact op voorhand om het een en ander te regelen.
Hartelijke ontvangst met duidelijke instructie.
Leuke baan die voor 12 man groot genoeg was.
Aansluitend een borrel met de nodige pilsjes en een bittergarnituur.

Leuke setting, vriendelijk personeel, een echte aanrader!

Datum van activiteit: maart 2018
Jaco-DeOutback, Manager van Outdoor Elements, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2018

Beste Christian,

Bedankt voor jullie komst, erg goed om te lezen dat jullie een leuke middag hebben gehad.
We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen voor een van onze andere activiteiten.

Gr Jaco