“Wat een heerlijke tonijn!!”
Beoordeling van Coco Surf

Coco Surf
Geclassificeerd als nr. 1 van 25 Restaurants in Puerto Villamil
28 augustus 2018 beoordeeld

Als een restaurantje goed is, moet je gewoon terugkomen. Deze eerst met een klein groepje geprobeerd op aanraden van Tripadvisor en dat was zo ontzettend lekker dat we besloten een tafeltje voor 15 te reserveren de volgende dag. En dan zijn bijna alle plekken bezet. Maar wat is dat de moeite waard. Wat kunnen ze toveren in dat superkleine keukentje. Probeer hier absoluut de tonijn want dat proef je nergens anders meer zo lekker. Ook de chocoladetaart is voortreffelijk.

7 juli 2018 beoordeeld

Zomaar even gaan zitten zal niet vaak lukken omdat de meeste mensen reserveren bij dit restaurant of je moet willen wachten of heel laat willen eten. Wij liepen ook tegen bezette tafels aan dus gereserveerd voor de dag erna. Ze hebben een goede menukaart met gemiddelde prijzen. Houd er rekening mee dat Galapagos sowieso niet de goedkoopste restaurants heeft. We moesten even wachten op het eten maar dat kwam omdat er een grote groep voor ons bestelt had. Eten was van goede kwaliteit en vooral de frozen drankjes zijn heel erg lekker.
Zeker een aanrader als je in isabela bent.

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant geopend om 18:15. Wees erop tijd want het is snel vol, want het is klein. Anders eventueel wachten. Dat is het waard. Het restaurant heeft alleen tafels buiten. Vriendelijke service en heerlijk eten. Wat mij betreft het lekkerste eten van het eiland. Twee keer gegaan. Met aandacht aanbesteed. Kan ik van de andere restaurants niet zeggen. Alleen met contant betalen.

16 maart 2018 beoordeeld

Zoals al door anderen aangegeven: van buiten denk je: klein en huh? Echter, als je eenmaal op het 'terras' zit en plaats hebt genomen, heten de medewerkers van Coco Surf je van harte welkom. De cocktails zijn erg lekker, maar ook het diner was om te smullen. Wij hadden 2 visgerechten ... heerlijk! Eén bord is tevens voldoende (bij andere restaurants in Puerto Villemil is dit niet altijd het geval. Het personeel reageerde ook erg leuk jegens onze zoon (1 jaar). Geweldig om te zien.

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier meerdere keren gegeten en was alle keren heerlijk. Er staan een hoop mooie en heerlijke gerechten op de kaart. Personeel superrelaxt en vriendelijk.

Reizigers die Coco Surf bekeken, bekeken ook

Puerto Villamil, Isabela
Isabela, Galapagoseilanden

Puerto Villamil, Isabela

In Coco Surf geweest? Deel je ervaringen!