Beoordeeld op 18 augustus 2015

Het is een eenvoudig hotel, je moet geen luxe verwachten, maar het hotel heeft een prachtige ligging. Het ligt aan zee en 's nachts hoor je deze dan ook. Je kunt er genieten van vogels, maar ook leguanen en hagedissen dichtbij het hotel. Het personeel is uiterst behulpzaam. Aangezien wij erg vroeg in de ochtend moesten vertrekken, op een moment dat er geen personeel aanwezig was, lag er een ontbijtpakket voor ons klaar om mee te nemen. Tevens is het eten er prima in orde en het restaurant niet duur. Wifi is aanwezig, maar erg langzaam.

Datum van verblijf: augustus 2015
Maritazechettin, Gerente van Hotel La Casa de Marita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2015

We are very pleased to hear that you had a good stay and our attention has filled your expectations. Thanks for your comments about the restaurant service, yeah the hotel has a beautiful view and is possible enjoy the better sunset in the island.

For us is a pleasure give the better for us guests.

Beoordeeld op 9 augustus 2015 via mobiele applicatie

Het eenvoudige hotel ligt op een prachtige locatie, direct aan een hagelwit strand en een knalblauwe zee. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. De inrichting van de kamers is zeer eenvoudig, vooral de badkamer kan een facelift gebruiken. Er was nauwelijks plek voor persoonlijke items. Wij hadden helaas een All-inclusive arrangement, het eten was van zeer matige kwaliteit en ook nog relatief duur.

Datum van verblijf: augustus 2015

Thanks for your comments the truth we are very happy that your stay in Casa Marita was comfortable and to have made them feel like as in your home. Is important to say we have a staff to provide the best service and experience to our passengers.

Beoordeeld op 12 juni 2015

La Casa de Marita is precies wat we verwachtten op Isla Isabela. De liggig direct aan het parelwitte strand, de behulpzame staff, het overheerlijke ontbijt met zelfgemaakt brood, de beste piña coladas en een heerlijke grote kamer. Helaas was er geen plek meer in het hoofdgebouw waar je echt een spectaculair uitzicht over de baai hebt, maar dat wisten we al toen we boekten. Maar de kamer die we kregen, aan de andere kant van de weg was erg groot en comfortabel.
De twee minpuntjs van ons verblijf is dat de airco niet goed werkte de laatste twee nachten en de wifi verbinding in het hele hotel te wensen overliet...maar dat bleek omdat er schijnbaar een telecom antenne was gesneuveld....dus daar kon men niets aan doen.

Wij spreken vloeiend spaans dus de communicatie met de staff was vloeiend en de gesprekken erg gezellig, maar wat ik zag en hoorde van de hulp aan Engelssprekende gasten was dat ook gewoon goed.

Kamertip: Er zijn maar een stuk of drie kamers met ´het uitzicht op de baai´ dus boek je reis RUIM van te voren. Wij boekten 3 maanden van te voren en de kamers waren niet meer beschikbaar.
Datum van verblijf: mei 2015
Casa_Marita23, Gerente van Hotel La Casa de Marita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2015

LA CASA MARITA agradece su comentario nuestra Isla es muy hermosa rodeada de arena blanca y con sus aguas cristalinas que golpean toda la zona costera, nuestra ubicación hace énfasis a la belleza natural en la que nos encontramos, nuestro personal siempre prestos a ofrecer el mejor servicio a nuestros clientes, el desayuno que ofrecemos es un buffet de alimentos muy nutritivos con variedad de frutas, lo mismo en el bar la variedad de cocteles son muy sabrosos, las habitaciones son muy cómodas y confortables tratamos de hacer que su estadia sea lo más placentera posible, con respecto al Wifi es un problema a nivel de la isla en la cual no tenemos buena fluidez, el aire acondicionado suele suceder que se desprograman cuando se está intentando cambiar de temperatura en los controles y por ende nos toca configurar nuevamente los mismos, sin embargo nos disculpamos por los inconvenientes sucedidos y nos gustaría tenerlos nuevamente visitando nuestras instalaciones.

Beoordeeld op 25 november 2014 via mobiele applicatie

Op het eerste zicht is dit een leuk hotel en mooi gelegen aan een wit strand met lava en mangrove. We hebben in verschillende hotels op de Galápagoseilanden gelogeerd en dit zou prijs/kwaliteit het beste moeten zijn...zelfs Lonely Planet is er vol van. Maar niets is minder waar!
De topkamers en master suite liggen onder het restaurant, dus al van 6u 's morgens gedreun en geschuif van stoelen boven ons hoofd. De airco blaast enkel de zwoele buitenlucht naar binnen, zonder enige koeling. Overdag getimmer, dus geen siësta. Dan maar een andere kamer, nog steeds heel duur, maar de enige beschikbaar met werkende airco. Voor meer dan 200 usd/nacht verwacht je toch wel wat meer...kortom, geen aanrader!

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 13 januari 2014

Eigenlijk wil je dit plekje alleen voor jezelf houden! Zo heerlijk. Galapagos is natuurlijk al zo'n openbaring van wat evaluatie van de natuur betekent. Je ervaring hiermee is er een van dankbaarheid en van verantwoordelijkheid; laten we goed met de natuur omgaan en met respect genieten van wat het leven ons te bieden heeft.
In ieder geval genieten wij heerlijk van de zee, het eiland en van het gastvrij hotel.

Kamertip: Er zijn lamers met zeezicht!
Datum van verblijf: januari 2014
Casa_Marita23, Gerente van Hotel La Casa de Marita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2014

Dear Guests:

We are glad you feel it like that, because this means we get our goal. Casa de Marita will always be like your own house. Galapagos offers you an incredible and unforgettable experience, you should remind forever. The hotel and the staff appreciate your comment about us. We are happy you have enjoyed your stay. Please, come back whenever it is possible for you.

Marita Zechettin

General Manager