“een lekker diner.”
Beoordeling van Le Chaudron d'Anna

Le Chaudron d'Anna
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Rions
9 augustus 2017 beoordeeld

We hebben er tijdens de week gegeten. Er was weinig volk op het terras. Je voelt dat ze het nog niet zo gewoon zijn om alles vlot te laten verlopen .Blijkbaar stond de serveerster er alleen voor. Bij ons was het verkeerd gerecht geserveerd zodat we de amuses niet gekregen hebben. Het duurde ook heel lang vooraleer ze de wijn liet proeven. Gelukkig waren de gerechten heel lekker.Menu Plaisir reeds voor 28 euro.We wilden het de vrijdagavond nog eens proberen maar blijkbaar was het volzet. Dus ze doen het voorlopig goed.

Datum van bezoek: augustus 2017

19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds september 2016 is dit restaurant van naam en eigenaren veranderd.
Het eten was heel goed. Wel wat kleine porties.
De eigenaresse was zeer vriendelijk en toegewijd.

Datum van bezoek: oktober 2016
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: september 2018
4 november 2018 beoordeeld

Datum van bezoek: november 2018
3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: november 2018

In Le Chaudron d'Anna geweest? Deel je ervaringen!