“Rust en Kalmte”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Stunning Views Sunny Kitchen
Blowing in the Wind
Most Welcome Guest
Christmas in the Garden
Carcassonne
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

a
1 beoordeling
“Rust en Kalmte”
Beoordeeld op 21 september 2014 voor een verblijf in augustus 2014

wij hebben genoten van de rust en tranquility van ons verblijf in Lafargue.
Onze complimenten aan de GRAAL voor hun mooie wandelpaden in de omgeving. Wij hebben de vier wandelpaden die vanuit Castans-Laviale vertroken gewandeld. Ze zijn een aanrader voor wie van stilte en natuur houd.
Wie toch wat meer beweging wil zien, wel die zullen zich ook niet vervelen. Beneden aan de voet van de zwarteberg is er veel te ontdekken in de Aude. Enerzijds heb je Pays Carcasson en Pays Corbieres-Minervois en aan de andere kant Pays Narbonnaise en de midellandse zee. en dan zwijgen we nog over al die lekkere wijnen in deze regio de lokale keuken en het mooie weer (30° eind augustus) . Wij zijn zeker nog niet uitgekeken op deze regio.

Reisgroep: Overige
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren