“mooi appartement in super omgeving”
Fauteuils met houtkachel
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Fauteuils met houtkachel
De keuken.
Slaapkamer
Badkamer, met toilet, douche, wasbak, fohn en wasmachine.
Het prive balkon met indien nodig zonnescherm (voor en boven terras) en mooi uitzicht op olijfbomen.
De ingang naar appartement el Balcon en het terras met zonnescherm (balkon, via trap naar boven).
De gemeenschappelijke patio.
De grote toegangspoort tot cortijo La Cubertilla, het gemeenschappelijke zwembad en tuin (patio).
De gemeenschappelijke patio met zitje.
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Iris D
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“mooi appartement in super omgeving”
Beoordeeld op 29 oktober 2019 voor een verblijf in juni 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

een heel mooi appartement met zeer vriendelijke gastheren.
leuk zwembad erbij om in af te koelen.
zeer mooie omgeving met leuke bezichtingen in de beurt( op advies van de gastheren).
fijne dagen doorgebracht komen zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: juni 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
18 nov 2019
Bedankt voor de mooie beoordeling. Hopelijk kunnen we U in de toekomst nog een keer ontvangen op cortijo La Cubertilla.
CorriekeZ ...
1 beoordeling
“Het was super”
Beoordeeld op 22 oktober 2019 voor een verblijf in augustus 2019

Heerlijk appartement met zeer goede gastheren. Het ontbrak aan niets.
Lekker zwembad erbij en alles keurig schoon.
We hebben ontzettend genoten.
Genoeg te beleven in de omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
7 nov 2019
Bedankt voor de mooie beoordeling. We zijn hier natuurlijk erg blij mee. Fijn dat U heeft genoten. We hopen U in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren