Blue View Apartments(Sabana Westpunt)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Las Olas Beach House(Sabana Westpunt)
Zie aanbieding
Landhuis klein Sta Martha / Boutique hotel Blenchi(Soto)(Heel veel waar voor je geld!)
HotelsClick
Curacao Airport Hotel(Willemstad)
  • Gratis parkeren
Blue Bay Curaçao Golf & Beach Resort(Dorp Sint Michiel)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 160 per nacht.

• Gratis parkeren
Rancho El Sobrino Curacao(Sabana Westpunt)
TripAdvisor
  • Zwembad
Malika Apartments(Sabana Westpunt)
TripAdvisor
Zie aanbieding
All West Apartments(Sabana Westpunt)
Op deze sites is geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
28 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk verblijf en een mooie omgeving!
Echt top personeel! Super vriendelijk.
Alles is schoon. We houden niet zo van all inclusive, maar er was volgens het personeel een nieuwe chef, en die was goed! Hebben heerlijk gegeten.
Wifi verbinding is wat minder en is niet op de kamers.
Het was bij ons redelijk rustig in het resort en dat was prima. Het strand is ook mooi bij het hotel en je kunt er heerlijk snorkelen!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag een route door Curacao gemaakt met de bedoeling op Westpunt te lunchen. Toen we aankwamen bij het Kura Hulanda resort was mijn eerste verbazing dat ik tien gulden parkeergeld moest betalen om daar te mogen eten. Nog nooit meegemaakt!
Vervolgens kwamen we bij het restaurantgedeelte waar een lunchbuffet klaar stond. Hier mochten we als niet gasten gewoon aanschuiven mits we zouden betalen. Het buffet was het meest smakeloze dat ik ooit heb gehad: salades zonder kraak of smaak, puree zonder enige smaak en koud, al het vlees dat men kon kiezen of het nu beef, varken of kip was, was hartstikke gaar en dus gortdroog.
Op de balken van het dak zaten vele duiven die regelmatig naar beneden scheten, soms recht op de tafels eronder.
Er bestaan toch allerlei middelen om te voorkomen dat er ergens duiven gaan zitten. Dit was echt smerig!
De laatste “verrassing” was het afrekenen: we waren 105 gulden kwijt voor 3 man.
Hier komen we dus nooit meer en ik raad dan ook eenieder aan deze eetgelegenheid te mijden.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
6 februari 2018 beoordeeld

Een prachtig aan zee gelegen resort, waarvan het personeel meer aansturing nodig heeft. Het eten was smakelijk, maar je moet wel geduld hebben. De etensbakken waren vaak leeg en het duurde dan even voordat ze weer gevuld werden. Onze kamer
met balkon had een heel mooi vrij uitzicht op de zee. In de buurt zijn veel snorkelplekken en bezienswaardigheden. We hebben tijdens ons gehele verblijf wel een auto tot onze beschikking gehad, wat ik wel kan aanraden. Als je van rust houdt en graag wilt snorkelen of duiken, dan is dit hotel aan te bevelen.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel totale teleurstelling. Zeer verouderd. Hotel was toen wij aankwamen verlaten, nauwelijks gasten. In de fitnessruimte paar toestellen uit een faillissement die niet voldeden. Koelkast smerig. Ontlasting van leguanen werd bij zwembad niet opgeruimd. Zonde. Ligging van hotel prachtig en strandje ook. Wij zij na drie dagen vertrokken.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen hier even tussen de middag lunchen maar wat een aanfluiting. Vergane glorie is een understatement. Je kon een buffet nemen voor 20 dollar pp maar dat zag er niet aantrekkelijk uit. Van de kaart konden we uit 3 gerechten kiezen. Hamburger en een panini gekozen. Panini was een wit broodje met bacon en kaas. Er zat patat bij die zo enorm vet was dat het er letterlijk af droop. Geen smoothie verkrijgbaar want de blender was kapot. Cola, appelsap en een amstel erbij en ruim 100 naf kwijt...toiletten waren smerig ..wat zonde van zo'n hotel op ern schitterende locatie

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie