“Top tent”
Beoordeling van Restaurant Playa Forti

Restaurant Playa Forti
Geclassificeerd als nr. 6 van 8 Restaurants in Sabana Westpunt
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Supertent beste pinacolada ooit gedronken.2 leuke meisjes in de bediening.leuke barman.zeer gast vrij. leuk ontvangens.

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang wachten op smakeloos eten. En extra opletten bij contant afrekenen in US $ !!!!! Enige dat voldoet is het uitzicht. Niet doen dus

19 maart 2018 beoordeeld

De locatie met uitzicht op de zee is prima, maar het ziet er allemaal wat verwaarloosd uit. Life-music was een toppertje. Onze drankjes kwamen snel, maar steak die we wilden bestellen was uitverkocht. Uiteindelijk moesten we ruim een half uur wachten voor ons eten geserveerd werd. Niet heel slecht maar de fites waren ronduit slecht: te hard doorgebakken in oude ranzige olie. Een tweede drankje hebben we nooit mogen krijgen, maar stond wel op de rekening. Degene die ons bediende was vriendelijk, maar voor de mensen achter de bar waren minder vriendelijk.

16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke locatie om even lekker uit te rusten na een autotocht over het eiland. Prachtig uitzicht over Westpunt en de zee. Zelfs een waaghals van de rots zien duiken op de hoek waar dit restaurant boven zee uittorent.

Heerlijke cocktail gedronken en lekkere schotel met garlic shrimps gegeten. Ipv salade toch de frietjes erbij gekregen. De bediening was vriendelijk en wilde veel schoonmaken. Keurig. Ook de wc was keurig.
Een Dame van de bediening bedacht wel veel doom scenarios en houdt mensen graag beetje voor de gek, waarna ze zelf helemaal in een deuk ligt.
Het was een leuke middag.

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige plek goed eten vriendelijk personeel de bar man kan uitstekende cocktails maken altijd voor een praatje klaar of info die u will hebben kan hij tijd maken goede veranderingen en dat ik begrepen heb nog steedse bezig met verandering bezig met het moderischeren van het Restaurant goed bezig ga zo door toppie

Reizigers die Restaurant Playa Forti bekeken, bekeken ook

Sabana Westpunt, Curaçao

In Restaurant Playa Forti geweest? Deel je ervaringen!