“gezellig en goed eten”

Geclassificeerd als nr. 3 van 8 Restaurants in Sabana Westpunt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
11 juli 2018 beoordeeld

Lekker eten, leuke en vriendelijke bediening. Wij komen er graag!
mooi restaurant, heel kleurrijk en orgineel met een bed in de lucht.
gewoon naar toe gaan. Heerlijk eten en leuk zitten ook!

Datum van bezoek: februari 2018

12 april 2018 beoordeeld

Toevallig dit restaurant binnengestapt toen we op weg waren naar Grote Knip. Hier vind je lokale gerechten. We hebben simpel, maar goed gegeten en er heerste een aangename sfeer. Een leuke ontdekking.

Datum van bezoek: april 2018
18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2x heerlijk gegeten tussen de middag. Een vriendelijke man kwam uitleg geven bij de menukaart. Zijn raad opgevolgd: verrukkelijk!! Geiten stoofvlees en concho en gefrituurde polenta met kaas. Om te smullen. Later kwam hij met een lach vertellen dat hij daar niet werkte, maar de lokale gids was! Hilarisch! Maakt niet uit, het was super gezellig en zijn tips waren goud waard

Datum van bezoek: februari 2018
15 november 2017 beoordeeld

Tijdens de Diver Days verbleven wij in dit resort in een twee verdiepingen appartement. Perfecte combinatie met Dive'N Curacao op dezelfde locatie. Naast het duiken meerdere mooie uitstapjes mogelijk op korte afstand vanaf hier, Watamula, Boka Table, Christoffelberg

Datum van bezoek: november 2017
16 oktober 2017 beoordeeld

Prima eten, hartelijke service echter stond er ongezellig een tv aan tijdens het diner. Pincho's worden leuk geserveerd en een aanrader. De bijgerechten vielen dan weer tegen, 2 geplofte aardappelen.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Rancho El Sobrino bekeken, bekeken ook

Curaçao, Caraïben

In Rancho El Sobrino geweest? Deel je ervaringen!