“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Landhuis Misje

Landhuis Misje
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Sabana Westpunt
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastische plek! Voor mij het beste restaurant op het westpunt! Vriendelijke bediening en heerlijk eten!

Datum van bezoek: november 2018

27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi landhuis met heerlijke locale gerechten die onwijs lekker op smaak zijn.
Dit kan je niet voorbij rijden als je in buurt ben.
Aanrader is de karni stoba en chicken curry.
We komen graag terug.
Danki

26 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij dit prachtige landhuis. Lieve, vriendelijke mensen en het eten is heerlijk! En veel! We hadden gekozen voor resp. De geelvintonijn en de verse vis in creoolse saus. Het was allebei voortreffelijk! Zeker een aanrader om te gaan eten!

8 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk biefstukje van de haas gegeten met pepersaus..Eén van de lekkerste naar mijn mening. Tevens nog stuk cheesecake genuttigd(had wat kleiner gekund).
Leuke ambiance.. zeker de moeite waard. En vriendelijke bediening!

3 oktober 2018 beoordeeld

De smaak is top en het wordt ook prachtig op je bord geserveerd. De ambiance is natuurlijk ook top! Ik ga zeker terug!

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Landhuis Misje bekeken, bekeken ook

Curaçao, Caraïben

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In Landhuis Misje geweest? Deel je ervaringen!