“Voortreffelijk geluncht!”
Beoordeling van Landhuis Misje

Landhuis Misje
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Sabana Westpunt
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Buiten zitten, Reserveringen
13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we Shete Boka bezocht hadden een tussenstop gemaakt bij Misje. En daar hebben we absoluut geen spijt van gehad. Allemaal heerlijk gegeten! Buiten onder de luifel. Het huisje ziet er heel aandoenlijk uit. Tot in de details is alles verzorgd. De eigenaresse heeft veel humor en had ons meteen tuk, haha.
Ik vroeg om een tamarinde limonade want die wilde ik graag weer eens proeven. Ze dacht dat die op was maar ze kwam toch terug met een heerlijk vol glas.
Dit restaurant moet je gedaan hebben als je hier bent. Ik had de keshi yená, mijn moeder de karni stobá en mijn zoon de gamba's in knoflook en peterselie. Alledrie heerlijke gerechten. Bij een volgend bezoek aan West-Indische komen we zeker terug!

6 juli 2018 beoordeeld

Het restaurant ligt vlak buiten "de bebouwde kom". Goede parkeergelegenheid. Leuke ambiance (voelt knus). Snelle en correcte bediening.....maar het belangrijkste....het eten is heerlijk. Ik maak er een sport van om op verschillende plekken Tonijn te eten, maar op deze plek was het echt heel erg goed verzorgd en erg lekker. Ook onze beide dochters hebben genoten van de pasta en mijn vrouw eveneens van de Tonijn. Wat ons betreft een aanrader.

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Rond lunchtijd reden we langs dit alleraardigst pand en besloten hier te gaan lunchen. De gerechten op de kaart lijken mij meer diner dan lunch gerechten. Wij bestelden bij de zuchtende bediening dan maar een pompoensoep die lekker was en een vissoep die redelijk was, maar nogal flauw van smaak. Erbij een paar stukjes brood. Het terras ziet er leuk uit en in de tuin zijn picknicktafels. Op het terras lopen kippen. Prijs kwaliteit lijkt mij niet in balans.

5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht in fijne ambiance. Gezellige bediening. Mooie plek om te eten na beklimmen Christoffelberg.

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Landhuis Misje vorig jaar al gespot, nu gebeld en ritje naar Westpunt gemaakt. Jonge mensen runnen het restaurant. Ontvangst was vriendelijk met vraag of Ed Sheeran niet te hard aan stond. Heerlijk plaatsje onder het afdak. Na een biertje met een grapje twee ‘Keshi Yena’ besteld en netjes geserveerd gekregen. Uitstekende keus, kip met kaas was lekker en porties ok. Als dessert een koffie met samen een ook lokale ‘Flan’: heerlijke custard met caramelsaus. Kortom, een aanrader voor als je sfeervol rustig (romantisch) lokaal uit eten wilt.

Reizigers die Landhuis Misje bekeken, bekeken ook

Curaçao, Caraïben

Willemstad, Curaçao

Willemstad, Curaçao

In Landhuis Misje geweest? Deel je ervaringen!