“Geweldig Curaçao’s ambiance en food”
Beoordeling van Jaanchies Restaurant

Jaanchies Restaurant
Geclassificeerd als nr. 4 van 8 Restaurants in Sabana Westpunt
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De gastheer was heel persoonlijk en vriendelijk. Erg knus restaurantje met een geweldige ambiance. Lekker eten voor goede prijs, must see in Curacao!

13 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen wij binnenkwamen werden wij meteen verrast door de hoeveelheid vogeltjes die je meteen bij de ingang ziet. Niet alleen zijn er heel veel vogels maar ook zie je her en der nog een kat lekker genieten. We werden snel geholpen aan wat drinken en na een minuut of 5 kwam de eigenaar bij ons aan tafel zitten en vertelde ons wat er op het menu stond. Zelf heb ik voor de kip gekozen en mijn vriendin voor de Iguana. De kip was heerlijk bereid en niet alleen dat, het werd ook nog geserveerd met een haan. Ook deze was op dezelfde wijze bereid. Heerlijk! De Iguana was ook zeker lekker maar vereist wel veel kluif werk en veel kleine botten. Als je dat niet erg vind is het een aanrader. Zelf blijf ik bij de kip, die in kerrie was bereid. Ook hier komen wij nog een keer terug!

11 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalige no nonsens man (Jaanchi) komt gezellig bijzitten om zijn menukaart in geuren en kleuren te vertellen. Wat je daarna op je bord krijgt is nog eens (h)eerlijke kost. Een must in Curaçao.

31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker geluncht hier bij Jaanchies. De mensen zijn er aardig en de grote hoeveelheid vogels buiten in de bomen maken het een bezienswaardigheid! Wat je kan eten wordt aan tafel uitgelegd, waarna je zelf kan kiezen wat je wilt of een combinatie. (Kip/stoofvlees/garnalen/leguaan enz) ook als
je geen vlees wilt gewoon zeggen en ze maken een vegetarisch bord klaar met genoeg andere lekkere dingen.

Datum van bezoek: mei 2019
19 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als tip van een bekende zijn we smiddags hier gaan eten. Ik moet zeggen dat je op veel plekken in curacao niet altijd hartelijk word ontvangen maar hier bij jaanchies word je heel leuk ontvangen door hem zelf hij heeft ons een leuk tafeltje aangewezen waar die volgeltjes door hem werden gevoerd erg leuk. Geen menukaart aanwezig dat heeft hij zelf uitgelegd wij hebben van alles wat gedaan en ook een bordje met leguaan wij vinden zelf leguaan gewoon letterlijk taaie kip maar we wilden het gewoon proberen. Als je het bord goed leeg hebt gemaakt krijg je van het huis lekker bolletje ijs waar je bij de wip stoel mag opeten wij hebben toevallig na die tijd ook een portomoneetje gekregen. Voor de rest eten is goed maar verwacht ook niet te veel van!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Jaanchies Restaurant bekeken, bekeken ook

Sabana Westpunt, Curaçao
Curaçao, Caraïben

Sabana Westpunt, Curaçao

In Jaanchies Restaurant geweest? Deel je ervaringen!