“leuke ervaring”

Geclassificeerd als nr. 4 van 8 Restaurants in Sabana Westpunt
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
6 april 2019 beoordeeld

Het restaurant is een leuke belevenis.
Gezellig, huiselijk aangekleed restaurant waar de vogeltjes doorheen vliegen. Jaanchies heeft geen menukaart, deze komt Jaanchie zelf aan tafel vertellen. Wil je van alles wat? Dan krijg je dat, incl. een stukje leguaan natuurlijk. Wanneer je dan ook nog eens je bord leeg eet, mag je in de schommelstoel genieten van een lekker ijsje.

Hele leuke ervaring en zeker een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018

4 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden hier aangewaaid en prima gegeten! Het begint al bijbinnenkomst als je wordt ontvangen door de oude Jaanchie. Binnen loop je een huiskamer/keuken in zoals vroeger bij “opa en oma” Menukaart niet aanwezig, Jaanchie verteld je wat er in de keuken te bestellen is. Ouderwets lekkere maaltijden met “boomkip” leguaan als specialiteit, kortom een aanrader! Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar locale ouderwetse gezelligheid.

Datum van bezoek: april 2019
22 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een tip van een collega zijn wij naar Jaanchies gereden. Vanaf Willemstad ongeveer een uurtje rijden. Gezellig restaurant met leuke bediening. De eigenaar vertelde ons op een leuke manier de kaart. De leguaan is aan te raden. Leuke uitkijk op de suikerdiefjes die genoeg te eten krijgen door de eigenaar.
Lekker toetje en leuke gesprekken met de bediening en eigenaar. Echt een aanrader en betaalbaar.

Datum van bezoek: maart 2019
26 februari 2019 beoordeeld

Wat een geweldig restaurant! Je wordt ontvangen door de enthousiaste lieve eigenaar die bij je aan tafel komt zitten om het menu te vertellen. Het voelt alsof je bij hem thuis zit met een geweldige vogeltuin met suikerdiefjes.
Je krijgt een combinatie van heerlijke gerechten met de keuze uit vlees of vis. Wij hebben hierbij ook nog leguaan besteld, prima smaak maar veel botjes. En als je netjes je bord leeg eet krijg je nog een ijsje na:)

Datum van bezoek: juni 2018
20 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk ontvangst met vele vogeltjes.
Dat vonden de kinderen ook prachtig. Maar het lange wachten met kinderen was uiterst vervelend. Wij hebben voor een lunch meer dan een uur moeten wachten.
Het lijkt alsof de kok per bestelling werkt, dus nadat een tafeltje, dat een minuut voor ons binnen kwam, hun eten kreeg, moesten wij nog zeker 10 tot 15 minuten wachten.
Het eten dat kwam, was niet warm. Het draadjesvlees was taai en de garnalen waren heel droog. Al met al niet de moeite om voor om te rijden en te wachten.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Jaanchies Restaurant bekeken, bekeken ook

Sabana Westpunt, Curaçao
Curaçao, Caraïben

Sabana Westpunt, Curaçao

In Jaanchies Restaurant geweest? Deel je ervaringen!