“Gezelligheid, persoonlijke aandacht en leguaan”
Beoordeling van Jaanchies Restaurant

Jaanchies Restaurant
Geclassificeerd als nr. 4 van 8 Restaurants in Sabana Westpunt
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
11 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons was aangeraden om een keer bij Jaanchies langs te gaan. De eigenaar is een enthousiast, praatgrage man die van zijn werk houdt. Hij komt je het menu vertellen en schuift even aan tafel aan. Het restaurant staat bekend om zijn leguaanvlees. De leguanen worden gevangen in de buurt door jongens uit de buurt. Hiermee houdt hij ze een beetje van de straat vertelde hij. Het leguanenvlees smaakt als kip, maar dan met extreem veel botjes. Wel leuk om een keer te proeven. Eventueel kan je gerechten combineren, zou ik wel aanraden vanwege de hoeveelheid botjes. Het overige eten was prima, geen haute cuisine maar prima voor de prijs die je ervoor betaalt.
Doordat de eigenaar graag praat ligt het tempo niet zo hoog in het restaurant maar je voelt je er wel erg welkom. Als je je hier van tevoren op instelt heb je een gezellige middag!

Datum van bezoek: februari 2019

2 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Plaats waar je langs moet gaan als je in de buurt bent no nonsens eerlijk en goed eten eigenaar een topper personeel mag wat meer lachen hoop dat het nog bestaan recht heeft als de eigenaar er niet meer is

Datum van bezoek: februari 2019
31 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we aan een tafel zaten kwam er een heer aan tafel erbij zitten om ons te informeren wat er zoal op de menukaart stond. We hebben behalve kip en stoofpot ook leguaan bestelt om te proeven. Smaakte niet vreemd wel veel botjes. De ruimte binnen is gezellig en vooral de vogeltjes waren leuk om te zien. Een aanrader bijna Hollands gezellig

Datum van bezoek: januari 2019
26 januari 2019 beoordeeld

Warmte gezelligheid heerlijk locale recepten. Deze locatie is geweldig. Gewoon gewoon. Maar vriendelijk en met een knipoog. Een thuis gevoel.

Datum van bezoek: januari 2019
21 januari 2019 beoordeeld

Jaanchies is echt een aanrader om naar toe te gaan. Verken Curacao en neem de tijd om hier even te lunchen of wat te drinken.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Jaanchies Restaurant bekeken, bekeken ook

Sabana Westpunt, Curaçao
Curaçao, Caraïben

Sabana Westpunt, Curaçao

In Jaanchies Restaurant geweest? Deel je ervaringen!