“Lekker ouderwets eten in een prima sfeertje”
Beoordeling van Jaanchies Restaurant

Jaanchies Restaurant
Geclassificeerd als nr. 4 van 8 Restaurants in Sabana Westpunt
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
21 januari 2019 beoordeeld

Jaanchies is echt een aanrader om naar toe te gaan. Verken Curacao en neem de tijd om hier even te lunchen of wat te drinken.

Datum van bezoek: april 2018

8 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele karaktervolle eigenaar, die het menu grappig en levendig aan tafel kwam vertellen. Het restaurant zat bomvol! Er stonden meerdere mensen te wachten. Mix van toeristen met bewoners. Wij hebben er heerlijk boomkip en geitenstoof gegeten. Ik heb geen betere gevonden. Leuk vindt ik ook de mogelijkheid dat als je niet kunt kiezen, je gewoon voor een combi kiest. Dan krijg je twee gerechten ipv 1. Erg gezellig en goed gegeten dus.

Datum van bezoek: januari 2019
3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant ziet er gezellig en quasi authentiek uit. Wel zijn het hier (vooral de Nederlandse) toeristen die hier komen. De menukaart krijgen we mondeling uitgelegd. Ondertussen kwetteren de suikerdiefjes buiten dat het een lieve lust is. We kiezen voor draadjesvlees. Gerecht is eenvoudig maar zeker smaakvol. Prima plek om op rondtocht over het eiland te bezoeken voor lunch.

Datum van bezoek: januari 2019
30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Huiselijke sfeer, karakteristieke eigenaar die de menukaart levendig en zeer grappig aan tafel komt vertellen. Lunch is een vaste prijs. Duurde wel vrij lang eer we iets te eten kregen, maar goed het is natuurlijk geen Mac of KFC. Het is natuurlijk wel de plek om leguaan te eten. En dat was best smakelijk. Wel vreemde botjes natuurlijk.

Datum van bezoek: december 2018
28 december 2018 beoordeeld

Het wordt aangekondigd als bijzonder en wereldberoemd in heel Westpunt..... Het is bijzonder, volle lunch kost 35 gulden allemaal okay, maar het is een beetje verlopen en over. Er was met ons nog 1 tafeltje bezet. De top is geweest......

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Jaanchies Restaurant bekeken, bekeken ook

Sabana Westpunt, Curaçao
Curaçao, Caraïben

Sabana Westpunt, Curaçao

In Jaanchies Restaurant geweest? Deel je ervaringen!