“heerlijke vis”
Beoordeling van Blue View Sunset Terrace

Blue View Sunset Terrace
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 Restaurants in Sabana Westpunt
11 juli 2018 beoordeeld

Goede bediening en lekkere vis. Ook andere gerechten met vlees of kip! Uitzicht over de zee, erg leuk zitten daar!

Datum van bezoek: maart 2018

6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kom je vooral voor de ligging! Op een rots boven de prachtige blauwe zee. Het eten is wel ok maar niet speciaal. Ik vond het nogal duur voor wat je kreeg. De bediening is wel vlot en vriendelijk. Je eet hier ook best zeevruchten. Die smaakten vers en heerlijk!

Datum van bezoek: juli 2018
30 april 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten met zicht op de zee en de zonsondergang. Mooie plek om te zitten aan de rotsen. Het eten was prima en werd best snel geserveerd. Vriendelijke bediening.

30 april 2018 beoordeeld

Hier zitten eten, met zo'n mooi uitzicht doet je heerlijk wegdromen, dus wat dat betreft: schitterend plekje. We hebben er de voorbije weken twee keer gegeten en beide keren toch wel wat minpuntjes beleefd. Eén daarvan was dat we beide keren wel heel lang hebben moeten wachten op onze maaltijd, tot bijna een uur en dat terwijl de zaak niet eens vol zat. Tweede minpuntje was dat de geur die uit de keuken kwam op een bepaalde plek niet te harden was. We hebben een ander tafeltje uitgezocht en zagen dat andere mensen dat ook deden. Dus ja: zeker hele mooie plek, het eten zelf ook lekker (maar wel gewoontjes), maar er zijn toch betere locaties op Curaçao!

25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier een hamburger gelunched. Heerlijk tegen een goede prijs. Mooie locatie maar je gaat hier echt voor het personeel en hun vriendelijkheid heen. Eten werd snel gebracht, personeel is continue met je bezig en uiterst vriendelijk. Het was niet druk toen ik er was, dus geen idee hoe dit bij drukte is.
Zorg dat je je auto in het parkeerhaventje parkeert waar je zicht hebt op de auto vanaf het restaurant.

Reizigers die Blue View Sunset Terrace bekeken, bekeken ook

Sabana Westpunt, Curaçao
Curaçao, Caraïben

Sabana Westpunt, Curaçao

In Blue View Sunset Terrace geweest? Deel je ervaringen!