Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.416)
Beoordelingen filteren
2.416 resultaten
Waardering van reizigers
908
800
367
156
185
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
908
800
367
156
185
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.416 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 6 augustus 2016 via mobiele applicatie

Donderdag 4 aug. 07.00 pm. Inmiddels donker buiten. Restaurant buitenterras, goed eten, maar niet speciaal. Geen gezellige buiten verlichting, geen kaarsen op tafels. Filmgeluiden, vanwege film buitenbioscoop bij het zwembad, hinderlijk. Bediening was moe.

Bedank ericdh3
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.nl.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Daniel B, General Manager van The Westin Dawn Beach Resort & Spa, St. Maarten, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2016
Google-vertaling

Dear ericdh3,

Thank you for taking the time to share your experience in Ocean Restaurant with us. We sincerely apologize that you did not enjoy the ambiance on the terrace at night. Wednesday evenings we start a family friendly movie at the pool and a bon fire on the beach for our guests to enjoy. It is not our intention to take away the tranquility while dining.

We hope that you had an enjoyable time at The Westin Dawn Beach Resort & Spa. We hope that we will be able to welcome you back in the future.

Sincerely,

Daniel

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 juli 2015

Zeer luxe hotel aan zee met grote kamers en een geweldig zwembad. Je glijdt de parkeergarage in, betreedt het hotel en waant je in een andere wereld.
De zondagse brunch is een begrip, veel eilanders maken er gebruik van bij special gelegenheden. Wel je eigen tang meebrengen om de krab te kraken !!! Zelfs sushi ontbreekt niet.

Kamertip: Kamer met zicht op zwembad
Datum van verblijf: oktober 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Bommel30
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 mei 2015

De kamers zijn mooi, ruim en keurig onderhouden. De lokatie is geweldig. Maar ja, de menselijke factor.. De bediening in de restaurants is erbarmelijk slecht, ze denken dat alle gasten op de Amerikaanse manier aangesproken willen worden en zijn tegen het onbeschofte af. De muziek staat overal veel te luid, met name bij het zwembad. Er zijn geen parasols dus veel te weinig schaduw voor ons witneuzen. Wel zijn er tentachtige dingen, variërend van 28 tot 100 dollar per dag!! Het eten bij het zwembad is overpriced en wordt geserveerd op plastic wegwerp spullen. Ook hier weer onbeschoft personeel. In de kamers heb je een klein flesje water voor 2 personen, voor de rest moet je weer veel te veel betalen. Bij het inchecken is met vriendelijk, doch de muziek staat zo luid dat de medewerker bijna niet te verstaan is. De kamer is nog niet klaar. Uiteraard acceptabel als je vroeg bent, maar na een lange vlucht uit Nederland, zou er toch iets gastvrijer gereageerd kunnen worden. We werden nu maar ergens heen gestuurd met de mededeling, kom tegen drie uur maar terug. Kortom, voor een hotel in de klasse mag je met name van de medewerkers meer service verwachten.

Datum van verblijf: mei 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank Jaap S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Daniel B, General Manager van The Westin Dawn Beach Resort & Spa, St. Maarten, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2015

Dear Jaap S,

Van harte bedankt voor het verblijf bij ons in het Westin Dawn Beach Resort & Spa, St. Maarten. We hebben op prijs gesteld dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen over uw ervaringen. Het is met ons diepe spijt dat tijdens uw verblijf dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We zullen deze aandachtspunten delen met onze Directeur Human Resource en Directeur Food & Beverage en opnemen in ons interne besprekingen met als doel het verbeteren op deze vlakken.

Wij hopen dat alle ongemakken ter zijde, dat u van uw tijd op St. Maarten heeft genoten. Als u ooit St. Maarten weer bezoekt wij hopen een tweede kans te krijgen om u een ware hemelse ervaring aan te kunnen bieden bij Westin Dawn Beach Resort & Spa.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 juli 2013

Op een mooie zondagmiddag wilden wij tijdens een rit over het eiland hier gezellig lunchen.
Het nieuwe hotel is gelegen in de baai van Dawn beach. Een van de gebieden die tijdens orkanen zeer werden verwoest in het verleden.
Het hotel ziet er bunkerachtig uit en is dus op alle weersomstandigheden voorbereid zo lijkt het.
Er was een klein terras aan het zwembad waar lunchgerechten konden worden besteld.
Wij bestelden een oostersenwrap en een Caesar salade met kip.
De salade en wrap werden op foeilelijke plastic bordjes geserveerd met plastic bestek en mijn salade bestond uit een groot bord sla met wat dressing en geraspte kaas en wat stukken kip
Prijs$. 8.95!! Voor de basis salade(eigenlijk dus alleen het bordje sla)
+ $ 3 extra voor de kip.
Toen ik vertelde dat het recept van Caesar salade volgens mijn receptenboek ook nog croutons en bacon bevatte werd droog opgemerkt"wij doen het op deze manier......"
Toen ik vertelde het zeer beperkt te vinden werd enkele minuten later wederom een plastic bordje gebracht met daarop stukken geroosterd brood en stukken krokante bacon.
De salade was toen al bijna opgegeten. Later kwam er nog een dame uitleggen dat de salade voor vegetariërs geschikt was wat overigens nergens op de menu kaart stond vermeld.
Ik heb mij erg verbaasd over de service en het niveau van deze toch internationaal goed bekend staande keten van hotels.

Ook nog een punt van aandacht:er was een grote groep van 12 dames met een ghetto blaster aan het zwembad ,terwijl het zwembad zelf ook al muziek aan had staan, deze muziek van de dames stond knalhard en het was duidelijk dat sommigen zich er aan ergerden.
Er werd echter van geen kant (management of security)ingegrepen en konden deze dames hun herrie normaal voortzetten.

Ik raad niemand dan ook aan hier een kijkje te gaan nemen en zeker niet om te lunchen.
Zeer treurig, te meer omdat Dawn beach altijd bekend was om zijn mooie strand en geweldige sfeer.
Het strand is er gedeeltelijk nog de sfeer niet meer.

Datum van verblijf: juli 2013
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
3  Bedank Sylvia G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 26 juli 2011

We hebben echt genoten van ons verblijf hier en hadden een geweldige vakantie.
Het zwembad, strand, de kamers en vrijwel het gehele personeel was geweldig.
Een aantal mindere dingen die we niet zouden verwachten bij een Westin, was de schoonmaakservice in de kamer.
We moesten elke avond bellen om dingen te vragen die het kamermeisje niet had achtergelaten of waar ze niet voor had gezorgd.
Ook was er een probleem vanwege het gebrek aan parasols en schaduw bij het zwembad en het strand.
Om hun cabanas te verkopen hebben ze mijns inziens niets beschikbaar om in de schaduw te kunnen zitten.
Het eten bij het zwembad en restaurants was goed en redelijk.
Al met al hebben we een geweldig verblijf gehad, maar de accommodatie miste dat wat je van een Westin zou verwachten en de prijs die je moest betalen.
Wat de voorgaande klachten betreft die ik had gelezen over het personeel en deeltijd eigenaarschap, hadden we geen problemen.

2  Bedank Wingnut767
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Meer beoordelingen bekijken