“Perfecte gite”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

12 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“Perfecte gite”
Beoordeeld op 29 augustus 2016 voor een verblijf in Augustus, 2016

mooi verbouwde gite. Smaakvolle inrichting. Niets ontbreekt. Mooi terras. Oase van rust. Geweldige maaltijden. Perfecte uitvalsbasis voor loireomgeving.

Service
Pluspunten: De totale ambiance
Minpunten: Zou het niet weten
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
31 aug 2016
Hartelijk dank voor de complimenteuse review Antonet!
Bob M
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Gastvrij met een grote Gé”
Beoordeeld op 21 juli 2016 voor een verblijf in Juni, 2016

In Juni verbleven we in de gîte La Gloriëtte bij Anita en Vries van Lavau Vacances.
Wat voelden we ons welkom bij deze twee betrokken, spontane en hardwerkende mensen. Ze doen er werkelijk alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Behalve de schitterende gîte , zeer smaakvol en vooral praktisch ingericht en van alle gemakken, incl. een terras, voorzien, moeten ook de heerlijke "gemaksmaaltijd" en de twee menu's die Anita (creatief keukentalent) ons voorschotelde, hier vermeld worden. Wat hebben we hiervan genoten! De welkomstwijn stond bij aankomst al in de koeling! Uiteraard hebben we ook de gelegenheid aangegrepen om deel te nemen aan de wijnproeverij ,geleid door een enthousiaste Johan Paardenkooper. Door de ligging van Lavau zijn er legio mooie plaatsen en bezienswaardigheden binnen handbereik. Vries geeft maar al te graag een rondleiding over hun domein en zijn grotten en geeft ook een inkijkje in de historie ervan . Kortom, het was een heerlijke week en ondanks dat het weer qua temperatuur niet echt meewerkte, zorgden deze twee kanjers voor een "warme douche". Lavau Vacances wordt zeker weer opgenomen in onze vakantieplannen.

Anita en Bob

Service
Pluspunten: Het hele pakket klopt
Minpunten: niets
Je leeftijdgroep 50-64
Oudere reizigers
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
22 jul 2016
Heel veel dank voor jullie ontzettend complimenteuze review, Anita en Bob!
Klaas I
1 beoordeling
“Je gaat je snel thuisvoelen hier, als ... in Frankrijk.”
Beoordeeld op 29 mei 2016 voor een verblijf in Mei, 2016

We hebben nog niet vaak zulke gastvrije mensen,Vries en Anita, meegemaakt. Ze vinden het fijn als je je thuisvoelt op hun erf. We werden ontvangen in een luxe en van alle gemakken voorzien huisje ('gîte' in het Frans), waar Anita een heerlijke 'aankomst-maaltijd voor ons gemaakt had. Met een glaasje bubbels zaten we op ons terras te genieten van het mooie, rustieke uitzicht. Een heerlijke plek om de gevarieerde omgeving, steden, dorpjes, kastelen, markten te verkennen. Mooie fietstocht gemaakt langs de Loire. Een wijnproeverij meegemaakt en thuisgekomen weer een heerlijke ovenschotel van Anita gehad.
Het terrein is prachtig verbouwd, maar nog steeds vol verhalen die teruggaan tot eeuwen terug. Vries kan daar smakelijk over vertellen. Terug in Nederland vertellen wij erover aan onze vrienden en bevelen het ten zeerste aan!

Service
Pluspunten: De gastvrijheid, de perfecte staat van het huisje, het comfort en de omgeving.
Minpunten: Dat Wifi soms langzaam was (ik moet iets bedenken).
Je leeftijdgroep 50-64
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Personen met beperkte mobiliteit
Oudere reizigers
30 mei 2016
Dankjewel Klaas!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Nacht
Week
Maand
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren